Може да се намери много невярна информация в интернет относно това как работи AdWords. Тъй като и ние ежедневно се сблъскваме с различни верни и неверни твърдения относно AdWords, мислим, че е редно да започнем този блог с някои от най-често срещаните митове . Разбира се, един пост няма да е достатъчен за това, затова ще публикуваме поредица от блог постове, в които ще изясняваме най-често срещаните грешни схващания и твърдения за AdWords.

Мит # 1: Ако имам реклама в Google AdWords, това ще се отрази на позицията на уеб сайта ми в резултатите от свободно търсене в Google.

Истина: Google AdWords и свободната търсачка на Google работят изцяло независимо един от друг. Колкото и пари да харчите в AdWords, това няма да повлияе на ранга ви в резултатите от свободно търсене в Google. Поради същата причина, спирането на рекламите ви в AdWords няма да доведе до изключване на уеб сайта ви или намаляване на ранга му в резултатите на търсачката.В Google Webmaster Central; можете да намерите полезна информация за това, какво наистина може да повлияе на ранга на вашия сайт.

Мит# 2: Google AdWords отхвърли кредитната/дебитната ми карта

Истина: Google сам по себе си не отхвърля кредитни карти, нито има интерес да го прави. Отхвърлянето на карти обикновенно става от страна на банката или от посредническите страни по време на самия процес за прехвърляне на плащане.
Ако картата ви бъде отхвърлена, първото нещо, което трябва да направите, е да проверите дали са въведени правилно данните ви на страницата ‘Платежна информация’. Най-често срещаните грешки са:
- Липсващ или грешен номер на карта или код за сигурност.
- Липсваща или грешна дата на валидност на картата.
- Липсващ или грешен адрес на фактуриране или телефон.

Ако тези данни са въведени коректно, проверете дали нямате някакви лимити по самата карта. Например:
- Кредитен лимит
- Максимална сума за транзакция
- Брой транзакции за даден период

Ако причината е в някое от горепосочените, свържете се с банката, издала картата ви, за да промени някое от тези ограничения така, че да можете да използвате картата си за разплащане с AdWords.

В следващата публикация ще говорим за най-често срещаните митове около ключови думи и кликове. Останете на линия!

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords