След като говорихме за най-често срещаните заблуди около плащането в AdWords, сега ще продължим с някои факти около ключовите думи и честота на кликване CTR (click-through-rate).

Мит # 3: Вашите реализации оказват влияние на качествения ви рейтинг

Истина: Процентът на реализация на вашите реклами не оказва влияние на качествения ви рейтинг. Някои рекламодатели, които използват проследяване на реализациите (conversion tracking ), погрешно смятат, че ако зададат лесна за постигане реализация на целевата страница на уеб сайта си, ще получат по-голям процент на реализация на рекламите си и това ще повиши качествения им рейтинг. В действителност това няма да се отрази на рейтинга им, а само ще затрудни измерването на реалната ефективност, която Adwords рекламата им носи.

Мит # 4: Инструментът за ключови думи ни препоръчва определени думи, които да използваме

Истина: Инструментът за ключови думи не препоръчва и не ви съветва какво да използвате. Той просто показва сходни предложения на използваните от вас думи, които могат да са ви от полза или да ви послужат като идея. Вие сами решавате кои думи да добавите към списъка си с ключови думи.
Преценете дали резултатите от инструмента са приложими за вашите рекламни цели, дали можете да използвате някои от тях като идея и да ги направите по-специфични за вашата кампания. Дори резултатите, които нямат нищо общо с вашия бизнес, могат да са ви от полза. Добавете ги като отрицателни ключови думи във вашия списък, за да си спестите импресии, които е малко вероятно да доведат до реализация.

Мит# 5: Малките и главни букви в ключовите думи имат значение в AdWords

Истина: Системата на AdWords не прави разлика между малки и главни букви.
‘хотел в софия’ е същото като ‘Хотел в София’ и е същото като’ ХОТЕЛ В СОФИЯ’
За улеснение, изписвайте всичките си ключови думи с малки букви.

Ще продължим скоро с нови публикации относно митовете около AdWords търга!

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords