В предишните публикации от тази поредица споделихме полезни съвети и най-добри практики за оптимизиране на уебсайтовете.

Днес ще обсъдим инструментите, които трябва да използва човек, за да управлява цялостна онлайн кампания. Анализирайте сайта си с безплатни инструменти, които ще Ви помогнат да определите къде нещата може да се подобрят, да диагностицирате защо посетителите напускат сайта Ви и да изпробвате промени, които сте извършили с цел стимулиране на резултатите.

Google AdWords Ви позволява да достигнете до повече потенциални клиенти онлайн. Полезни идеи можете да получите от инструмента ни за ключови думи. Въведете URL-а на целевата ви страница, за да получите идеи за ключови думи. Инструментът всъщност може да ви даде и идеи за негативни ключови думи. Всяка дума, която видите в резултатите и няма общо с предлагания от вас продукт или услуга, можете да я добавите като негативна, за да сте сигурни, че няма да покаже рекламата Ви и да получите нежелан клик.

След като настроите идеалната кампания в AdWords, чрез проследяването на реализациите ще получите достъп до данни за реализациите в отчетите си в AdWords. Ще можете да вземате информирани и съответно по-добри решения за това кои ключови думи и реклами ви носят повече реализации и съответно защо да инвестирате в тях.

Google Анализ е изключително мощен инструмент. Той ще ви помогне да разберете тенденциите в уебсайта си, да проследите как посетителите взаимодействат със сайта ви и да установите кои стъпки от процедурата на купуване бихте могли да подобрите, за да запазите повече клиенти на сайта. Можете да проследявате 20 различни цели на сайта си избрани от вас, като например посетен URL, време прекарано на страница или брой посетени страници на едно посещение. Това е само малка част от това, с което Google Анализ може да ви бъде полезен.

Последният инструмент, с чиято помощ можете да увеличите продажбите си, е Google Оптимизатор на уебсайтове. Чрез него можете да създадете различни комбинации от текст, снимки, големина на шрифт на вашата страница. Системата редува различните комбинации на различните потребители и след даден период от време ще можете да анализирате и избeрете коя комбинация (изображения, текст, цялостно оформление на сайта и др.) стимулира най-много продажби и възможни клиенти.

Надяваме се, че тази последна публикация ви е дала по-добра представа за безплатните инструменти, с които разполагате, за да превърнете посетителите на сайта си в купувачи.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords