Може би повечето от вас са забелязали, че центърът за отчети е в процес на миграция. Напоследък получихме много запитвания как да направим отчет за невалидни кликвания. Както знаете, Google активно прилага няколко техники за защита на кликванията, за да се бори с невалидната дейност. Кликванията, които Google разпознава като невалидни, автоматично се филтрират, не сте таксувани за тях и не се отразяват в отчетите ви. Колко клика са били филтрирани от отчетите ви можете да разберете именно чрез отчета за невалидни кликвания.

Влезте в Adwords профила си, меню “Кампании” и от падащото меню в края на лентата сложете отметка на “Размери”. Изберете “ОК”.



В раздел “Размери”, кликнете върху “Графи”, за да зададете кои параметри искате да видите в отчета си.



Сложете отметка съответно до “Невалидни кликвания”, “Честота на невалидните кликвания” или друг параметър, който искате да следите и запазете промените.



Ще получите отчет за зададен от вас период, по дни, за филтрираните невалидни кликове. За да свалите отчета кликнете на иконката със стрелка надолу.



Изберете име за отчета си и кликнете “Създаване”.



Ще публикуваме и други важни отчети, за които често получаваме въпроси как могат да бъдат генерирани.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords