Милиони хора на ден търсят в Google физически съществуващи места и чрез този продукт вие имате възможност да отличите вашия бизнес с най-важната информация за него, която да се появява в резултатите от търсене. Освен че ще намират по-бързо резултатите, потребителите ще намират цялата информация, която им е необходима, за да решат къде да отидат – ресторант, хотел, химическо чистене, магазин за домашни любимци или музей.



Google използва информация за вашия бизнес въведена в различни трети източници, като жълти страници например. Най-важната информация е тази, въведената от вас в Google Места и това е информацията, която ние ще използваме и покажем, за да представим вашия бизнес. За да сме сигурни, че информацията е вярна е необходимо тя да бъде потвърдена от вас чрез PIN код, който ще бъде изпратен на фирмения ви адрес или телефон.

Можете да въведете и допълнителна информация като описание на вашия бизнес, снимки, видео, ревюта, работно време, цена на паркинг и т.н. Информацията може да бъде актуализирана в реално време, а чрез таблото за управление можете да видите как хората намират вашия бизнес, колко често и по какви ключови думи.

Какво трябва да знаете:
Google Места (Google Places) е налично в определени страни и България е една от тях. Ако имате бизнес извън България и искате да го регистрирате, проверете картата с наличност на услугата.
Това е безплатен продукт.
Всеки регистриран бизнес трябва да има физически адрес. Ако работите от дома си или сте мобилни, можете да посочите районите, които покривате и след това да скриете физическия си адрес.
Може да има само една регистрация на един физически адрес. Ако фирмата ви предлага различни видове услуги, използвайте полето за описание и различните категориите, за да опишете бизнеса си.

Преди да започнете, ви препоръчваме да прочетете правилата за регистриране, за да сте сигурни, че вашата заявка ще бъде одобрена.

За да започнете регистрацията си, трябва да отидете на страницата на Google Места и да влезете с вашия Google акаунт или да създадете такъв, ако все още нямате. Можете да използвате името и паролата от вашия AdWords профил.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords