1. Използвайте инструмента „Въртележка“

„Въртележка“ е лесен за използване инструмент, предназначен да ви помага да се запознаете с теми и изрази, свързани с интересуваща ви заявка за търсене. Можете да го използвате за генериране на идеи относно разширяването на кампаниите си чрез добавяне на рекламни групи, насочени към повече теми. За да намерите инструмента „Въртележка“, кликнете върху падащото меню „Още инструменти за търсене“ в страница с резултати от търсенето с Google.



Ето как може да ви помогне той, ако например предлагате стоки и аксесоари за домашни любимци:

Първоначалната заявка за търсене „кучета“:


Да кажем, че вече имате рекламна група с думи като "домашни любимци, кучета, храни, аксесоари и т.н.". От този инструмент можете да получите допълнителни идеи за тематики на рекламни групи, например "обяви за кучета" или "породи кучета". Вашата реклама може да се показва не само на сайтове със статии за аксесоари и храни за домашни любимци, но и на сайтове с обяви за домашни любимци, на сайтове с информация за различни породи кучета и котки и т.н. За допълнителни идеи за ключови думи, можете да кликнете на конкретната тема, например "обяви за кучета". Списъкът с ключови думи може да съдържа думи като "обяви за кучета, обучение кучета, продавам кучета и т.н.".



2. Получете предложения за разположения посредством Google Анализ


Ако използвате Google Анализ за проследяване на трафика към сайта си, можете да си послужите с данните от категорията „Препращащи сайтове“ (в „Източници на трафик“), за да установите уеб страниците, които препращат потребители към сайта ви.



Тъй като потребителите следват връзката от препращащата страница към сайта ви, съдържанието на тази страница вероятно е свързано с него и посетителите й се интересуват от съдържанието му и потенциално от продуктите и услугите ви. Така можете да определите източници на трафик, които биха могли да се превърнат в интересни разположения за рекламите ви в дисплейната мрежа. Анализирайте сайтовете, които работят добре за вас и ги добавете в кампания с управлявани разположения в дисплейната мрежа.

Надяваме се тези инструменти да ви бъдат полезни и да ви помогнат да създадете и разширите кампаниите си в дисплейната мрежа.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords