С новия отчет по географски признак можете да анализирате ефективността си в държавите и регионите, които изпращат към сайта ви трафик в AdWords и да прецените как да инвестирате правилно бюджета си в различните държави. Нека гo разгледаме по-подробно.

За да провери географските данни, кликнете върху стрелката до раздела „Аудитории“. Тук ще намерите полето по избор „Величини“. Натиснете „OK“ и преминете към раздела „Величини“. След това отворете „Преглед: Ден“ и го променете на „Географски“. Така на разположение вече са показатели за държава/територия, регион, градски район и град. Ако филтрирате по % реализации, държавите с най-висок процент на реализация се показват най-отгоре, последвани от държавите с по-малко реализации. Добре е да създадете отделни кампании за държавите с най-добро представяне, за да ги наблюдава по-леснo.



Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords