Търсенията през мобилен телефон рязко нарастнаха през последната година, особено когато сме навън и в движение. През последните две години броят на търсенията в Google през мобилни устройства се е увеличил над 5 пъти.
Все повече рекламодатели проявяват интерес към рекламата за мобилни устройства.

Инструментът за ключови думи
Можете да използвате познатия вече инструмент, когато изграждате списъка си от ключови думи за реклама върху мобилни устройства. Имате опция да изберете между “Мобилни устройства с WAP”, “Мобилни устройства с пълнофункционални интернет браузъри” (като iPhone и телефони с Android) или и двете.



Използваме случая да ви уведомим, че на 15 Януари ще се проведе техническа поддръжка на системата на AdWords за периода от 20:00ч. до 00:00ч. През това време няма да можете да влизате в профила си, но кампаниите ви ще продължат да текат нормално. Профилактиките обикновенно се правят всяка втора събота от месеца с продължителност 2-4 часа.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords