През 2010 г. въведохме нова програма за сертифициране по Google AdWords, за да ви осигурим по-актуално, изчерпателно, стратегически ориентирано обучение и сертифициране относно най-новите инструменти и най-добрите практики за управление на профили в AdWords. Заедно с актуализираната програма за сертифициране стартирахме и Google Търсене на партньори – онлайн директория с търсене, в която можете да се включите. Чрез нея рекламодателите могат да намират сертифицирани партньори, които да им помагат в управлението на профилите им в AdWords.

През последните месеци получихме от вас отзиви, че искате функции, които да улеснят свързването на индивидуалното ви сертифициране с фирми, както и да направят по-интуитивно добавянето на потребители във фирмените ви профили. Радваме се да ви уведомим, че въведохме функции, които отговарят на всяка от точките, повдигнати в отзивите.

Заявете свързване на индивидуалната си квалификация с фирма
За да се присъедините към фирма в програмата на Google за сертифициране, преди трябваше да ви покани администратор на фирмения ви профил, което правеше присъединяването трудно, в случай че не познавате администратора. За да се ви помогнем, добавихме функция, позволяваща да търсите името на фирмата си и самостоятелно да заявите присъединяване. Ако искате да свържете индивидуалната си квалификация към фирмен профил, сега можете да го направите, като кликнете върху връзката „Моята фирма“ и потърсите фирмата, към която искате да се присъедините.



Фирми – управлявайте лесно специалисти и администратори
Чрез актуализираната страница за достъп до профила направихме по-интуитивно за фирмата ви управлението на специалисти и администратори във фирмения профил, както и преглеждането на заявки от потребителите, които искат да се присъединят към нея.

В раздела „Потребители“ администраторите на профила могат да променят състоянието на потребител на „Администратор“ или „Специалист“, както и да оттеглят правото на достъп:



Разделът „Постъпващи заявки“ позволява на администраторите да виждат всички заявки за присъединяване от отделни лица и да ги приемат или отхвърлят. И накрая, разделът „Изпратени покани“ може да бъде използван за директно изпращане на покани до квалифицирани физически лица.

Добавяйте или актуализирайте профилите в Google, свързани с потребителския ви профил
Квалифицираните физически лица може да сменят фирмите или да използват няколко имейл адреса през деня. Ето защо направихме възможно за вас да добавите няколко профила в Google към профила си, както и да променяте основния си имейл адрес, на който получавате известия, свързани с програмата на Google за сертифициране.



За повече информация относно промените, свързани с новите функции на програмата на Google за сертифициране, посетете Помощния център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords