Какво искате да видите, когато влезете в AdWords профила си? Повечето рекламодатели искат да видят обобщена информация за представянето на кампаниите им, както и сигнали за наложащи действия, които да предприемат. Тази информация може да варира - от спискък на ключовите думи с максимална цена на клик под офертата за първа страница до цялостно графично представяне на дадена кампания. С новия интерфейс вие можете да персонализирате началната страница с информацията, която е важна за вас.

Важните сигнали и графичното изображение на представянето на кампаниите ви се запазват, а са добавени допълнителни модули за параметри на вашия профил, които искате да наблюдавате.





Модулите са на базата на запазените филтри, създадени в раздел кампании. Това ви дава възможност да дефинирате точно кои данни са най-важни за вас и искате да виждате веднага, след като влезете в профила си. След като превключите на новата версия ще видите някои модули, които са добавени по подразбиране и можете да премахнете или замените с други.

За да научите повече за промените и персонализацията, която можете да направите на началната си страница, можете да посетите нашия Помощен център, както и да оставите коментар или препоръка като попълните следната форма.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords