Миналия януари стартирахме функционалността за обаждане чрез кликване за мобилни реклами, която позволява на рекламодателите да се свържат директно с потенциални клиенти по телефона. За по-малко от година рекламите с обаждане чрез кликване изминаха дълъг път и днес този рекламен формат се използва от стотици хиляди рекламодатели. Всъщност през последните три месеца броят на рекламодателите в Google, използващи разширения за телефони на мобилни устройства, нарасна с 28% на месечна база глобално. Нещо повече, рекламите с обаждане чрез кликване в мрежата за търсене и дисплейната мрежа на Google генерират всеки месец милиони обаждания от мобилни устройства.

Радваме се, че рекламите с обаждане чрез кликване получиха такъв отклик. След първоначалното стартиране продължихме да въвеждаме новости в платформата за обаждане чрез кликване, като разработихме различни нови рекламни формати, които да помогнат на рекламодателите да постигнат маркетинговите си цели. В неотдавнашни проучвания установихме, че рекламите с обаждане чрез кликване водят до средно увеличение на честотата на кликване с 6 до 8% в сравнение с рекламите без телефонни номера. За да ви помогнем да използвате максимално възможностите на обаждането чрез кликване, събрахме следните най-добри практики за скорошните подобрения на тази функция, така че да можете лесно да изберете рекламния формат, най-подходящ за целта на кампанията ви. Моля, обърнете внимание, че макар тези рекламни формати да отговарят на условията за показване в дисплейната мрежа на Google, съветите са специфични за кампании, които са насочени към Google.bg и за които е включено показването на устройства от висок клас с пълнофункционални интернет браузъри.


Насочете обажданията към централизиран номер чрез разширенията за телефони



Разширенията за телефони ви позволяват да включите телефонен номер в мобилната си реклама, който ще остане един и същ независимо къде се показва рекламата. Ако например имате национален номер от тип 0800 и го добавите в разширението си за телефони, рекламата ще го показва на потребителите и във Варна, и в София. Предоставянето на клиентите на възможността незабавно да се свържат с вас е отличен начин за привличане на подходящи възможни клиенти, както и за разрастване на бизнеса ви. За да научите повече за този рекламен формат, моля, прочетете помощната страница за разширенията за телефони.


Съсредоточете се върху телефонните обаждания чрез рекламни послания само с обаждане



За много фирми телефонните обаждания и посещенията на уебсайта имат различна стойност. Ако изрично искате да се свържете с клиентите си по телефона, вече можете да използвате рекламни послания само с обаждане, за да създадете кампании, изцяло съсредоточени върху привличането на обаждания към фирмата ви. Рекламното послание само с обаждане е подобрение, работещо с разширенията за телефони, което гарантира, че телефонният ви номер е единственото място в мобилната ви реклама, върху което може да се кликне. Тъй като обаждането струва колкото и кликване върху рекламата ви, можете изцяло да се съсредоточите върху това, мобилните ви кампании да насърчават взаимодействие по телефона с желаната аудитория.


Достигнете местни клиенти с разширения за местоположение



Опитвате да се свържете с подвижните и готови да купят местни потребители? Добавянето към рекламите ви на фирмен телефонен номер за конкретно местоположение може да ви помогне ефективно да ангажирате тази аудитория. Да речем, че притежавате верига от пицарии и искате да сте сигурни, че клиентите могат незабавно да се свържат с най-близката от тях. Тъй като рекламите с разширения за местоположение се показват въз основа на местоположението на потребителите, гладните клиенти ще кликнат и ще се обадят в най-близката пицария, а не в някоя на другия край на града. Като допълнително предимство при този рекламен формат адресът и местоположението на фирмата ви се показват на разгъваща се карта, което помага на клиентите да се придвижат до обекта ви. За повече информация за този рекламен формат, моля, прочетете помощната страница за разширенията за местоположение.

Надяваме се тези съвети да ви бъдат полезни и очаквайте в бъдеще още функции за обаждане чрез кликване.

Публикувано от Суроджит Чатърджи (Surojit Chatterjee), продуктов мениджър за Google Мобилни реклами