Шампионатът на Google по онлайн маркетинг е глобално студентско съревнование по онлайн маркетинг, в което може да участва всяко висше учебно заведение навсякъде по света. Отборите от студенти получават безплатно онлайн рекламиране с Google AdWords на стойност 200 щ.д. и след това работят с местни фирми или неправителствени организации, за да създадат ефективни кампании за онлайн маркетинг. През 2010 г. в шампионата се състезаваха над 12 000 студенти от 60 държави.

На запознатите с шампионата е известно, че победителите печелят страхотни награди, като например пътуване до централата на Google в Маунтин Вю, щата Калифорния, където световните първенци ще се срещнат с екипа на шампионата. Но също така избираме регионални победители, а тази година към Северна и Южна Америка, Европа и Азиатско-тихоокеанския регион добавяме Близкия Изток и Африка!

Тази година шампионатът ще позволи на студентите да работят с неправителствени организации като партньори. Студентите, избрали такива организации, ще се съревновават и за наградата „Въздействие на НПО“, като така могат да спечелят съответно 15 000, 10 000 и 5 000 щ.д. за партньора си – организация с нетърговска цел.

Как можете да помогнете за разгласяването? Преподавателите или лекторите трябва да се регистрират в уебсайта ни до средата на април, за да могат да участват отборите им от студенти. Затова се свържете с бивши или настоящи преподаватели, които познавате, и им разкажете за тази превъзходна възможност. В академичните указания преподавателите ще намерят всички необходими подробности, за да решат дали шампионатът е подходящ за курса им. Шампионатът е отворен за участие за всички университети по света и всички специалности с бакалавърска или магистърска степен на обучение. Регистрацията за преподаватели вече е открита и ще продължи до средата на април. Студентите могат да се състезават от 31 януари до 10 юни 2011 г. Победителите ще бъдат обявени през юли 2011 г.

Студентските отбори, фирмите и организациите с нетърговска цел заедно могат да постигнат дългосрочно въздействие и същевременно да придобият познания за онлайн рекламирането. Благодарим Ви за подкрепата!

Публикувано от Ане-Христине Полет (Anne-Christine Polet) Екипът на Google AdWords