Досега обсъдихме основните положения при използването на ключови думи, писането на рекламни текстове и използването на насочването по език и географското насочване. В четвъртата част на тази поредица от публикации за начинаещи ще се съсредоточим върху използването на подходящото офериране и бюджет.

Цена на кликване (CPC) е цената, която ще платите, когато потребител кликне върху рекламата ви. Дневният бюджет е бюджетът, който сте готови да изразходвате дневно (за кампания). Когато се стигне до изчисляване на дневните бюджети, следните практически правила ще ви улеснят:
  • Вземете бюджета си за онлайн маркетинг за един месец и го разделете на 30 дни, напр. 300 лв./30 дни = 10 лв./ден. Така лесно можете да определите дневния си бюджет, който в този случай е 10 лв./ден.
  • Използвайте раздела „Възможности“, за да анализирате бюджета си и да получите идеи за оферти, например как можете да постигнете баланс между разходите и трафика.
Някои от предимствата на тези предложения са, че така имате пълен контрол над разходите си, тъй като никога няма да изразходвате повече от бюджета си. Тъй като при избора на офериране за CPC плащате само когато някой кликне върху рекламите ви, изразходвате пари само за клиентите, които действително проявяват интерес към продукта или услугата ви. Освен това вие решавате колко искате да изразходвате на кликване, като същевременно ние намаляваме действителната ви CPC, така че плащате най-ниската възможна цена за позицията на рекламата ви на страницата. Можете дори да посочите различна цена за офертата за CPC за отделните ключови думи.

Надяваме се тези съвети да ви бъдат полезни, когато рекламирате с AdWords. Не забравяйте да посетите Ръководството на AdWords за начинаещи в Помощния център на програмата за допълнителна информация и насоки. И накрая, но не на последно място, очаквайте следващата публикация от тази поредица за начинаещи в блога.

Целият ни екип ви честити днешния празник!

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords