Честита Баба Марта!

Отчетността е основен принцип на AdWords. За да подобрим практическата работа на рекламодателите, правим промени в правилата на AdWords, така че рекламодателите, работещи с партньори-трети страни, да разберат каква е ефективността на програмата за тях и какво да очакват от трети страни. Вярваме, че ориентирането към най-доброто за рекламодателите в крайна сметка е най-добрата дългосрочна стратегия за третите страни, работещи с AdWords.

Искаме да ви информираме, че актуализирахме правилата на AdWords, като добавихме секция с правила за трети страни. Добавихме информация относно процедурите при неспазване на правилата и как рекламодателите да се свържат с нас, ако имат жалби относно трети страни. Вижте общ преглед на програмите на Google за трети страни.

Вярваме, че повечето агенции, дистрибутори и други трети страни, продаващи AdWords, вече спазват тези правила и няма да е нужно да променят системите си или промените ще бъдат минимални. Настоятелно ви препоръчваме още днес да се уверите, че отговаряте на тези изисквания, въпреки че активните проверки на избрани трети страни ще започнат на 1 април 2011 г. Имайте предвид, че ще продължим да проверяваме всички жалби и ще предприемем съответните действия. Актуализирахме Помощния център на AdWords за рекламодателите, за да предоставим информация и връзки към приложими правила за трети страни.

Ако установите, че партньор-трета страна нарушава правилата ни, можете да ни информирате чрез формуляра „Свържете се с нас“ в Помощния център на AdWords на тук.

Надяваме се, че така осигуряваме на третите страни и рекламодателите яснота относно правилата, към които партньорите на AdWords-трети страни трябва да се придържат, и предлагаме достатъчно информация относно изискванията на Google за трети страни. Вярваме, че тези нови изисквания ще гарантират, че всеки рекламодател, работещ с партньор-трета страна, ще оценява важността му и ще има добри впечатления.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords