Искаме да ви припомним три различни начина за представяне на рекламите ви в мрежата за търсене, които могат да подобрят резултатите от кампанията ви.

1. Активирайте разширения на рекламите чрез връзки към сайта

Можете да направите съществуващите ви текстови реклами още по-полезни за потребителите, като добавите линкове към тях, които водят към специфични подстраници на вашия сайт. Можете да добавите до 4 допълнителни линка към реклама. Анализите показват, че честотата на кликване на този тип реклами е с около 30% по-висока, отколкото на реклами без допълнителни линкове.



2. Оптимизирайте текста на рекламата си за по-дълги заглавия

Наскоро започнахме да показваме по-дълги заглавия за най-добре представящите се реклами. Анализите показват, че този изглед увеличава честотата на кликване с около 6%. За да увеличите шансовете си рекламата ви да се покаже с по-дълъг заглавен ред, първият ви описателен ред трябва да е завършена фраза и да има препинателен знак в края (точка или въпросителен знак).

Преди


Сега


3. Свържете профила си в Google Места с AdWords, за да покажете местоположението си.
Чрез разширението за местоположение, можете да добавите вашето бизнес име, адрес и телефон към рекламата ви.



Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords