В седма част на нашата поредица за начинаещи в AdWords, ще обсъдим предимствата на инструмента за визуализация на рекламите и как можете да го използвате.

Инструментът за визуализация на рекламите позволява да виждате рекламите си така, както биха се показали в нормална страница с резултати от търсенето с Google, без да трупате допълнителни рекламни импресии. Ако вместо това извършвате търсене за рекламите си директно в мрежата за търсене и не кликвате върху тях, броят на показванията им ще се увеличи, а броят кликвания няма да се промени, което може да намали качествения ви рейтинг.

Когато използвате инструмента за визуализация на рекламите, важно е да се уверите, че настройките в него съответстват на настройките на кампанията ви.

Рекламата вероятно няма да се покаже в следните случаи:
Надяваме се тези съвети да ви бъдат полезни, когато рекламирате с AdWords. Не забравяйте да посетите Ръководството на AdWords за начинаещи в Помощния център на програмата за допълнителна информация и насоки. И накрая, очаквайте следващата публикация от тази поредица за начинаещи в блога.


Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords