Преди няколко месеца въведохме бутона +1 , за да улесним хората при получаването на препоръки от онези, на които имат доверие, непосредствено по време на търсенето. Препоръката от доверен контакт е един от най-полезните източници на информация. Оттогава бутонът +1 е инсталиран на милиони уебсайтове в мрежата и има над 4 милиарда импресии дневно. От началото на месец октомври разширяваме обхвата му, така че да включва дисплейните реклами в цялата мрежа.

Ако показвате дисплейни реклами в дисплейната мрежа на Google, ще можете към тях да започнете да виждате бутона +1 и препоръки. С едно кликване хората могат да препоръчат целевата страница на рекламата на своите приятели и контакти.

Включването на лични препоръки в дисплейните реклами има потенциала да промени начина, по който хората възприемат рекламирането. Дисплейната реклама става много по-въздействаща, когато те могат да видят кои от приятелите и контактите им са решили активно да подкрепят дадена страница.

Да приемем например, че Елена вижда реклама за евтини полети. Тя я означава с +1, като смята, че приятелите й може да оценят подобни изгодни предложения. Сега, когато приятелите и контактите на Елена видят рекламата за евтините полети, докато са в влезли в Google, тя ще бъде придружена със снимка на Елена в долната част и бележка, че тя я е означила с +1.



Бутонът +1 и препоръките ще се показват в долната част на дисплейните реклами, след което ще избледнеят, докато гледащият не премести курсора на мишката над рекламата. Освен това той може да затвори наслагването, като кликне върху „x“.

Също така е по-вероятно приятелите и контактите на Елена да видят рекламата. Тъй като препоръката от приятел е изключително силен сигнал за уместност, дисплейната мрежа на Google допълнително подкрепя препоръчаните реклами, като ги включва в търга за всяка страница, която се посещава от приятел. Разбира се, ако насочвате към конкретни разположения или сегменти от аудиторията (включително списъци за ремаркетинг), рекламите ви ще се показват само на страници, отговарящи на тези ограничения. Освен това рекламите ви никога няма да се показват за разположение или категория в списък с изключвания.

Обърнете внимание, че +1 за реклама отговаря на целевата й страница. Затова няма значение къде е извършено означаването – в страница с резултати от търсенето, уебсайт или дисплейна реклама. Едно и също +1 се прилага към същото съдържание в цялата мрежа, независимо къде се показва то.

В дисплейната мрежа на Google бутонът +1 ще бъде добавен в графичните реклами, анимираните реклами с формат GIF, рекламите с Flash, тези от съставителя на дисплейни реклами и в избрани мобилни рекламни места. Можете също да включите бутона +1 в своите реклами в DoubleClick Rich Media, които е възможно да се показват във или извън дисплейната мрежа на Google.

Ако не сте сигурни, че искате бутонът +1 и препоръките да се свързват с рекламите ви, от днес можете да се откажете на ниво кампания в AdWords в настройките на кампанията.

За да научите повече относно бутона +1 и влиянието му върху рекламите ви и резултатите от търсенето, посетете сайта ни, посветен на него.

Публикувано от Крисчън Остлин (Christian Oestlien)