За всички вас, които ползвате Google Analytics, с радост ви съобщаваме, че вече можете да свържете няколко AdWords профила към един Analytics профил.

Преди беше възможно да свържете само един AdWords профил с един Analytics профил, което правеше използването на auto-tagging и новите отчети по-трудно. Новият раздел за източници на данни в настройките на Analytics прави използването на auto-tagging с няколко AdWords профила много лесно.

Какво трябва да направите

Преди да започнете се убедете, че използвате Google профил, който има достъп както до AdWords, така и до Analytics. Ико искате да свържете няколко AdWords профила към Analytics, трябва да преминете към новата версия на Analytics и да я зададете като стандартна.

1. Влезте в профила си в Analytics - http://www.google.com/analytics
2. Кликнете върху линка към новата версия в горния десен ъгъл.



3. Кликнете върху линка "Тази версия да стане стандартна ".
Ако пропуснете тази стъпка няма да видите опцията за свързване на профилите.



Свързване на профилите
1. Влезте във вашия AdWords профил https://adwords.google.com.
2. Изберете раздел "Отчитане и инструменти"
3. Кликнете върху колелото в горния десен ъгъл



4. Кликнете върху "Всички профили" в горния ляв ъгъл.



5. Изберете профила към който искате да свържете AdWords профила.



6. Кликнете върху раздел "Източници на данни".



7. Кликнете върху раздел "AdWords".
8. Кликнете върху бутона "Свързване на профилите".



Ако свързвате акаунт от клиентски център, процедурата е много сходна, повече информация можете да намерите в тази статия .

Подобрения при прилагането на данните от профила в AdWords


Прилагаме кратко видео за това как можете да лесно да импортирате AdWords данните си в различни профили на Google Analytics.


За повече информация можете да посетите и нашия Analytics помощен център.

Публикувано от Гавин Дулън (Gavin Doolan), Екипът на Google Analytics