Това е още една (трета поред) публикация от поредицата „Наистина ефективните инструменти“, като този път представяме оценителя на трафика.

Оценител на трафика

Всичко за инструмента:

Това е още една опция в рамките на инструмента за ключови думи, с която се прави оценка на трафика от избраните от вас ключови думи в профила ви въз основа на макс. CPC и дневния ви бюджет.

С какво помага?

Ще ви позволи да предвидите следните параметри за ключовите думи в профила си:
  • Прогнози за търсенията по ключовите ви думи за месец, глобално или в национален мащаб.
  • Прогнози за средната CPC.
  • Прогнози за средната позиция на рекламата при ключовата дума от заявката за търсене.
  • Прогнози за броя кликвания дневно.
  • Прогнози за дневните разходи за тестваната ключова дума.

Как се използва?

Можете да намерите този инструмент в раздела „Отчитане и инструменти“ в профила си в Google AdWords. Друга възможност е да използвате самостоятелната версия, налична тук.

Научете повече за инструмента в тази статия в Помощния център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords