Posted:
Днес ще ви разкажем за някои нови функции в новата версия на Google Анализ.
Едно от тях е новата страница за общ преглед на сведенията или за тези от вас, които ползват английския интерфейс, това е раздела Intelligence. На тази страница са отличени най-значимите събития, които са се случили за даден период от време.



Можете да използвате полето за търсене отдясно, за да намерите конкретно събитие и също така да видите подробностите за него като кликнете на линка “Подробности”.



В подробния изглед можете да добавите анотация , а също така можете и да отидете директно към отчета, свързан с разглежданото събитие.

Вече можете да създавате и персонализирани сигнали, без да се налага да напускате страницата със сведения.



За подобряване на качеството на автоматичните сигнали, вече можете да филтрирате подобните сигнали.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:


Днес България празнува Деня на българската просвета и култура и на славянската писменост.
Пожелаваме на всички много празнично настроение и се надяваме, че българският Doodle на Google ви харесва!

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Въпреки, че видимият URL адрес на уебсайта се показва на последния ред в рекламата, в много от случаите той е решаващ фактор дали потребителят ще кликне на рекламата или не.

Ето защо, тази седмица започнахме автоматично да показваме видимия URL адрес в заглавието на рекламата за определени, добре представящи се реклами. Така представянето на марката ви ще бъде по видимо, а вие можете да използвате заглавието на рекламата, за да споделите друга важна информация. Също така, за потребителите ще бъде по-ясно на коя страница ше бъдат отведени, когато кликнат на рекламата.

Преди
След
Когато се показва в заглавието, URL адресът ще бъде отделен от текста с вертикална черта и ще съдържа само домейна, без www префикс или поддомейн. В края на рекламата, URL адресът ще продължи да се показва нормално. Ако заглавието на рекламата ви вече съдържа URL адреса ви, ние няма да го покажем втори път.

И накрая, ако един от описателните ви редове вече се показва в заглавието на рекламата ви, URL адресът ви също може да се покаже, ако общият брой символи на този ред е по-малък или равен на 68.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Като част от постоянните ни усилия да подобрим инструментите за управление на профили за агенции и големи рекламодатели въведохме профили с незадължителни данни за вход. Това е нова функция, която опростява създаването на профили в Моят клиентски център (МКЦ), позволявайки там да се създаде нов профил в AdWords без потребителско име или парола.

Предимството на този тип профили е, че така агенциите и клиентите могат да създават нови профили в AdWords в МКЦ, без да се налага да правят имейл адреси и пароли специално за тях.

Следват някои често задавани въпроси, които ще ви помогнат да се възползвате от тази функция:

1. Как да създам профил с незадължителни данни за вход в AdWords?
Когато кликнете върху бутона „Създаване на профил“ в своя МКЦ, попълнете трите задължителни полета: име на профила, часова зона и валута. Също така ще видите връзка с възможност за свиване „Покана към друг потребител (по избор)“, която осигурява опция да поканите потребител в профила. Дори и да решите да не го правите, когато кликнете върху „Запазване“, ще имате нов активен профил.

2. А ако искам профил да има данни за вход?
Можете или да поканите някого чрез „Покана към друг потребител (по избор)“ по време на създаването на профила, или да изпълните обичайната процедура за покана на потребител в профил в AdWords: отворете раздела „Моят профил“, кликнете върху „Достъп до профила“ и след това – върху „Покана към други потребители“.

3. Къде отиват известията за профилите с незадължителни данни за вход?

Известията за най-важните сигнали за профила (като например известия за таксуване или имейли за нарушения на правилата) ще се изпращат до имейл адреса, свързан с МКЦ. За останалите сигнали се уверете, че сте се включили за известия на страницата „Моите настройки за клиенти“ на ниво МКЦ. Също така можете да се включите за „Предложения за ефективност“ и „Бюлетини“ специално за профила с незадължителни данни за вход. Известията от този тип ще се изпращат до имейл адреса, свързан с МКЦ.

Допълнителни често задавани въпроси за създаването на профили с незадължителни данни за вход можете да намерите в секцията за МКЦ в Помощния център на AdWords.

За още ресурси за Моят клиентски център и други инструменти за ефективно мащабно управление на големи профили посетете Помощния център на AdWords.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
AdWords трябва да бъде безопасен, почтен и заслужаващ доверие пазар – и за рекламодателите, и за хората, които кликват върху рекламите. Затова много от правилата на програмата наблягат върху прозрачността и върху безопасността и сигурността на потребителите.

На 17 май ще добавим три изисквания към съществуващите правила в AdWords, отнасящи се до разкриването и използването на лична информация. Те ще важат навсякъде, където програмата е налице.

Ако сайтът ви изисква платежна, финансова или лична информация от посетителите, моля, прегледайте новите изисквания и извършете необходимите промени, за да не бъдат спрени рекламите ви.

1. Ясно и достъпно разкриване, преди посетителите да изпратят лична информация
Съществуващите ни правила изискват рекламодателите ясно да опишат как ще се използва събраната от тях лична информация. Скоро ще изискваме това описание също така да бъде леснодостъпно, преди посетителите на сайта да изпратят данните си.

2. Опция за спиране на пряката комуникация

В същото описание на използването на личната информация ще трябва и да посочите как хората могат да се откажат от бъдещи имейли, телефонни обаждания или други форми на пряка комуникация.

3. SSL при събиране на платежна и определена финансова и лична информация
Много сайтове използват SSL връзки, за да шифроват поверителната информация, предавана между браузъра и сървъра им. За да се гарантира безопасността на потребителите, правилата на AdWords ще изискват всички рекламодатели да използват SSL, когато събират плащания и определена финансова и лична информация (като например номера на банкови сметки и единни граждански номера).

За повече подробности разгледайте следните ресурси:
За да сте информирани за всички промени в правилата на AdWords, моля, посетете страницата с информацията за промените в правилата на AdWords.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Миналата седмица пуснахме версия 9.0 на AdWords Редактор с редица нови опции, разработени да ви помогнат по-ефективно да внасяте промени в профилите, както и мащабно да управлявате новите функции за реклами, като рекламни връзки към сайта и насочване към мобилни устройства от висок клас. По-долу сме откроили основните промени. Още подробности можете да намерите в AdWords Редактор 9.0 – бележки по версията.

Основни нововъведения във версия 9.0 на AdWords Редактор:
  • Приспособимо управление на рекламни връзки към сайта
Версия 9.0 предоставя пълна поддръжка за рекламните връзки към сайта, включително за изтегляне от или качване в профила Ви, редактиране, проверка на промени, импортиране и експортиране на връзките към сайта.
  • Подобрени инструменти за добавяне/актуализиране на няколко елемента и за импортиране на CSV файлове
Когато въвеждате нови данни с помощта на инструмента за добавяне/актуализиране на няколко елемента, вече можете да го правите при произволен ред на графите, да задавате подходящи заглавки за всяка от тях, да избирате опцията за запомняне на реда на графите за следващото ви импортиране и да одобрявате или анулирате промените в профила с едно кликване. Освен това импортирането на CSV файлове вече включва опцията за поставяне на текст, а също и за импортиране от файл.
  • Задаване на опции за насочване към мобилни устройства от висок клас
AdWords Редактор вече поддържа възможността за задаване на насочване на кампаниите към мобилни устройства от висок клас (включително Android, iPhone, iPad и Palm) и оператори от настройките на кампанията.
  • По-добро управление на няколко профила и моят клиентски център
За да ви помогне за по-доброто управление на няколко профила, AdWords Редактор вече предлага сортиране и търсене на профили, избиране и премахване на няколко профила и ново падащо меню над дървовидната структура на профила в програмата, показващо профилите, до които наскоро е осъществен достъп, така че да можете бързо да превключите към някой от тях.

Освен това при добавянето на профил в моят клиентски център в диалоговия прозорец „Добавяне на нов профил от AdWords“ можете да търсите в списъка на наличните дъщерни профили, да показвате допълнителни графи и да го премествате нагоре към друго ниво в йерархията на профилите в моят клиентски център.
  • По-лесно намиране на и извършване на групови промени в отрицателни ключови думи, разположения или аудитории
За да улесним откриването и управлението на отрицателни ключови думи, разположения или аудитории в профила ви, променихме начина, по който се показват отрицанията в AdWords Редактор. Разделът „Отрицания“ бе премахнат и вместо това можете да превключвате между показването на отрицателни и положителни ключови думи, разположения или аудитории, като кликвате върху превключвателя за положителни или отрицателни такива в съответния раздел на всеки елемент.
Бутонът Избиране на дублирания е налице за отрицателни ключови думи, когато използвате изгледа за дублирани ключови думи.

При следващото влизане в профила си в AdWords Редактор ще бъдете подканени да надстроите до новата версия. Можете да изтеглите версия 9.0 и от уебсайта на AdWords Редактор. След като инсталирате новата версия на AdWords Редактор, ще се наложи да изтеглите профилите си отново. За да запазите коментарите и непубликуваните си промени, изберете опцията Създаване на резервно копие и след това надстройване при подканата за автоматично надстройване и запазете файла с резервното копие на компютъра си. След това изтеглете отново профила си и импортирайте файла с резервното копие в AdWords Редактор.

За повече информация прегледайте бележките по версията и посетете Помощния център на AdWords Редактор.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Винаги сме вярвали, че дисплейното рекламиране има потенциал да бъде по-интелигентно, по-ефективно и по-измеримо. Днес искаме да насочим вниманието към една специфична особеност на дисплейния свят, която дава възможност за тази трансформация: ремаркетинга.



Ремаркетингът ви позволява да достигате с най-подходящо послание до посетители на уебсайта ви, докато сърфират в други сайтове от мрежата. Официално пуснат преди една година в дисплейната мрежа на Google и вече е многократно е доказал възможностите си. През 2010 г. общият брой рекламодатели, използващи ремаркетинг, растеше средно с 113% всяко тримесечие след лансирането му. Ето и няколко примера за това, как някои AdWords рекламодатели използваха ремаркетинга с голям ефект:
  • Фирмата Yankee Candle използва ремаркетинга, за да ангажира отново купувачите, при което увеличи процентите на реализация с 600% и същевременно намали наполовина цената на реализация.
  • Производителят на компютри Lenovo увеличи продажбите с 20% и намали цялостното съотношение разходи/приходи с 14% чрез кампания, която включваше ремаркетинг и показване в няколко мрежи.
  • Etrailer.com, онлайн търговец на приспособления за теглене на буксир, отбеляза двукратно увеличаване на честотата на кликване и 75% по-ниска цена на кликване при използване на ремаркетинг в сравнение с типичните кампании за дисплейно рекламиране.
През годината след лансирането на ремаркетинга увеличихме ефективността и мащаба му чрез три ключови подобрения, които го направиха още по-мощен както за най-големите, така и за най-малките рекламодатели. Първо, вече ви даваме възможност да показвате подходяща реклама веднага след като потенциален клиент напусне сайта ви. Второ, усъвършенствахме алгоритъма, който помага да се определи в реално време колко трябва да платите за всяка импресия, за да увеличите шанса потребител да кликне върху рекламата ви. И накрая, увеличаващият се обхват на дисплейната мрежа на Google означава, че можете да достигате до клиентите си във все повече сайтове в мрежата. Достигаме средно до 84% от хората от типичен списък за ремаркетинг и всеки месец показваме стотици милиарди рекламни импресии на повече от 500 милиона потребители на интернет в цял свят.



Показваме все повече подходящи реклами във все повече сайтове, което означава ползи за още повече потребители, издатели и рекламодатели.
  • Издателите отбелязват значително покачване на приходите от това, че показват в сайтовете си реклами от ремаркетинг. Изследванията ни демонстрираха, че този тип реклама носи приблизително два пъти повече приходи от другите дисплейни реклами.
  • Потребителите ни казаха, че харесват по-добрата насоченост на рекламите, осигурявана от ремаркетинга.

През следващите месеци планираме да представим нови функции, които ще направят ремаркетинга още по-интелигентен, по-бърз и по-динамичен. Предвиждаме, че интересът към ремаркетинга ще продължи да расте, като рекламодателите, издателите и потребителите продължават да виждат ползите от него, а ние непрестанно намираме нови технологии, спомагащи за постигане на крайната цел: показване на точната реклама на точния човек в точния момент.

Автор Айтън Уайнбърг (Aitan Weinberg), продуктов мениджър
Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords;