Posted:
Днес с радост представяме Adwords Редактор 9.5! Тази версия поддържа експерименти с кампании, разширения за местоположение и много други функции с цел повишаване на производителността при управлението на кампаниите Ви в AdWords. По-долу сме откроили ключовите промени. Пълен списък с актуализациите на функциите можете да намерите в бележките към версия 9.5 на AdWords Редактор.

Основни нововъведения във версия 9.5 на AdWords Редактор:

Експерименти с кампании
Вече можете да извършвате следното, за да поддържате експериментите си с кампании:
  • прилагане и редактиране на състоянието на експеримент (напр. „само за контролата“, „само за експеримента“, „контрола и експеримент“) на ниво рекламна група, реклама или ключова дума;
  • прилагане и редактиране на ниво рекламна група на офертен множител за стандартна максимална CPC, за максимална CPC в дисплейната мрежа или за максимална CPM;
  • прилагане и редактиране на ниво ключова дума на офертен множител за максимална CPC;
  • импортиране и експортиране на състоянието на експериментите и на офертните множители във формати CSV и XML.

Разширения за местоположение

Версия 9.5 поддържа нови и съществуващи разширения за местоположение. Можете да създавате нови ръчни разширения за местоположение за който и да е адрес, да променяте съществуващи местоположения и да изтегляте/качвате разширения за местоположение във формати CSV и XML.

Изтегляне на заден план

Ако работите по няколко големи профила, вече можете да ги изтегляте на заден план, докато сте заети с друг отворен профил. Това може да Ви спести много време, тъй като Ви позволява да продължите работата си, вместо да чакате да приключи изтеглянето.

Освен това направихме няколко подобрения в използваемостта: усъвършенствахме например функционалността за отмяна и рационализирахме работния поток за добавяне на няколко елемента.

При следващото влизане в профила си в AdWords Редактор ще бъдете подканени да надстроите до новата версия. Можете да изтеглите версия 9.5 и от уебсайта на AdWords Редактор. След като инсталирате новата версия на AdWords Редактор, ще се наложи да изтеглите профилите си отново. За да запазите коментарите и непубликуваните си промени, изберете опцията Създаване на резервно копие и след това надстройване при подканата за автоматично надстройване и запазете файла с резервното копие на компютъра си. След това изтеглете отново профила си и импортирайте файла с резервното копие в AdWords Редактор. На малка част от потребителите може да се наложи да деинсталират ръчно предишната версия на AdWords Редактор.

За повече информация прегледайте бележките по версията и посетете Помощния център на AdWords Редактор.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Често рекламодателите ни питат кои позиции са по успешни, отгоре на резултатите от търсене или отстрани. Вече можете сами да видите този отчет за представянето, да разберете каква е връзката позиция/клик и това да ви помогне по-точно да оптимизирате рекламите си.


Как да видите отчета "Горе срещу отстрани"
1. След като влезете в профила си изберете раздел Кампании, Рекламни групи, Реклами или Ключови думи.
2. Кликнете на падащо меню "Сегментиране"
3. Изберете "Горе спрямо отстрани" от падащото меню.

Посетете нашия Помощен център за повече информация относно отчет за топ позиции или увеличаване на импресиите на топ позициите.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Уебинарите на живо са разработени от специалистите на Google Search, Display, YouTube и мобилните специалисти и ви дават възможност да научите повече за AdWords и да подобрите представянето на рекламните си кампании. Тъй като те са на живо, имате възможност директно да зададете въпросите си към нашите специалисти. Всички уебинари са на английски език.


Пълен списък с предстоящите уебинари можете да намерите тук и да свалите списъка в календара си тук. Необходимо е само да се регистрирате за онлайн класната стая.

Публикувано от Eoin, AdWords Online Classroom & Learn With Google Team

Posted:
Рекламодателите често се питат, дали рекламата в мрежата за търсене не е за сметка на трафика от органичните резултати от търсене. Ако поставят рекламата си в мрежата за търсене на пауза, дали това ще увеличи трафика им от органичните резултати от търсене? Google направи проучване на с над 400 рекламодатели с реклами поставени на пауза.

Разултатът от проучването показва, че средно 89% от трафика от реклами в мрежата за търсене е допълнителен към този от органичните резултати. Този процент е еднакво висок за различни видове бизнес. За повече подробности можете да намерите видео за проучването тук или пълното проучване може да намерите на research.google.com.

Публикувано от Лорен Барбато, Екипът на Google AdWords

Posted:
Ръстът в използването на таблети, на който станахме свидетели през последната година, ни изпълва с ентусиазъм и продължаваме да подобряваме практическата работа на потребители и рекламодатели на таблетите с пълнофункционални интернет браузъри. Преди няколко дни оповестихме стартирането на освежено търсене с Google за потребители на таблети. Те вече могат да работят с оптимизирана версия на Google Търсене, проектирана да се възползва максимално от екранната площ на таблетите и да позволява лесна навигация с докосване.
Съответно актуализирахме оформлението на рекламите в мрежата за търсене на таблетите, за да персонализираме практическата работа за потребителите им. В допълнение към визуалните промени броят реклами, които се показват в Google Търсене, вече ще зависи от ориентацията на таблета:
  • Ако въведете заявка за търсене, докато таблетът е в хоризонтален режим, ще има най-много две реклами на челни позиции над резултатите от търсенето.
  • Ако подадете заявка, докато таблетът е във вертикален режим, ще има най-много три такива реклами над резултатите от търсенето.
  • Подобно на мобилните устройства от висок клас, също така ще има най-много три реклами в долната част на резултатите от търсенето, без значение от ориентацията на таблета.





Всички кампании с насочване към таблетни устройства ще се показват при това ново търсене, оптимизирано за таблети. Все пак ето някои начини да използвате функциите на профила в AdWords, за да преглеждате и управлявате ефективността на рекламите на таблети:
  • По-рано тази седмица представихме възможността за насочване към таблетни устройства в настройките на кампаниите, която предлага повече контрол над конкретните типове таблети и позволява да се насочва към конкретни типове потребители на таблети.
  • Както можете да сегментирате по трафик от мрежата за търсене или дисплейната мрежа, така в отчетите за кампаниите си вече можете да сегментирате по типа устройство, за да видите трафика и реализациите от „Таблети с пълнофункционални браузъри“.
Надяваме се, че актуализираната практическа работа при търсенето от таблети ще помогне на потребителите все така да намират най-подходящата информация, а на рекламодателите – да получат още по-добра ефективност в кампаниите си за таблети. Интересни са начините, по които таблетните устройства ще помогнат на фирмите и потребителите да изградят връзки помежду си. Научете повече за насочването към таблетни устройства тук.

Автор Суроджит Чатърджи (Surojit Chatterjee), продуктов мениджър, мобилни реклами

Posted:
Като част от желанието на Google да доставя информацията до потребителите си на езика който те говорят, Doubleclick Ad Planner официално се пуска на 19 нови езика. Заедно със съществуващите до момента, това прави общо 35 езика с покритие от 90% на интернет потребителите. Разбира се, работата на екипа ще продължи до достигането на 40+ езика и покритие от 98% на интернет потребителите. Опитайте Ad Planner на собствения си език.

Новите езици: Арабски, Български, Хърватски, Чешки, Датски, Естонски, Финландски, Гръцки, Иврит, Унгарски, Латвийски, Литовски, Норвежки, Румънски, Сръбски, Словашки, Словенски, Шведски, Украински.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords