Posted:
Днес стартираме поредица от кратки публикации за безплатни инструменти на Google AdWords.
Във всяка от тях ще бъде представен различен инструмент, който ще ви позволи да подобрите ефективността на кампанията си и да увеличите възвръщаемостта на инвестициите си.

Приятна работа с инструментите!

Инструмент за ключови думи

Всичко за инструмента:

Един от най-основните инструменти на Google AdWords и начална точка на всяка кампания.

С какво помага?
  • Получавате идеи и вдъхновение за намирането на ключови думи, които да включите в кампанията си.
  • Намирате ключови думи, които да включите в кампанията си като „отрицателни“.
  • Получавате информация за очакваната конкуренция за всяка от избраните от вас ключови думи.
  • Разполагате с прогнози за глобалните и местните търсения по ключовите ви думи.
Как се използва?

Можете да го използвате, докато сте в профила си в AdWords, като кликнете върху „Инструмент за ключови думи“ в падащото меню на раздела „Отчитане и инструменти“. Можете да използвате и самостоятелната версия на инструмента.



Научете повече за този инструмент в нашия Помощен център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Както и преди сме споменавали, таргетирането на ниво град за България все още не е налично като опция. Нашите инженери работят по въпроса за подобряване на точността на гео таргетирането и въвеждането на опцията за таргетиране на ниво град за страните, където все още тя не е налична (ето и страните, където опцията е налична). До преди няколко дни показването на рекламите, насочени към район в България (чрез км радиус около конкретни кооординати или чрез фигури), бе базирано на IP адресите, но то вече няма да бъде позволено, докато се разработва насочването на ниво град. Новата промяна засяга всички държави, които не са в списъка посочен по-горе, в това число и България. Това е причината да наблюдавате силен спад в кликовете и импресиите в кампании, насочени към зададена от вас област в България.

Какво можете да направите:
1. Настройки за таргетиране:
  • Оставете кампаниите си активни със сегашните опции за таргетиране. Те ще могат да получават трафик ако сте включили в настройките опцията за таргетиране на на high-end мобилни устройства или ако заявка на потребител съдържа името на града, чийто район сте заградили.
  • Превключете към таргетиране на ниво държава
2. Ключови думи:
  • Оставете ключовите си думи непроменени
  • Ако преминете към насочване на ниво държава, променете ключовите си думи да съдържат името на града като фраза или като точно съвпадение (например "Хонда сервиз София").
Наблюдавайте думите, които показват рекламата ви и добавете отрицателни думи, които не отговарят на предлаганите от вас продукти или услуги (в примера имена на други градове, различни от София).

Надяваме скоро да възможността за таргетиране на ниво град да бъде налична и за България, което ще позволи по-точно насочване на рекламите. Разбира се хубавата новина ще бъде обявена в блога!

Публикувано от Екипът на Google AdWords

Posted:
Новата версия на AdWords Редактор 9.7.1 вече е достъпна за Windows и Mac. Тя има по-добро представяне и няколко нови опции за редактиране и насочване на кампаниите. Част от тях са:
  • По-бързо сваляне на големи профили, по-бързо копиране, изрязване и поставяне (включително с привлачване)
  • Нов инструмент за промяна между малки и главни букви на селектиран текст само с една стъпка
  • Повече налични AdWords настройки, включващи настройки за географско насочване, насочване по категории на интереси и насочване към Wifi трафик.
Пълният списък с промените можете да намерите тук.

Ако вече използвате AdWords Редактор, автоматично ще бъдете поканени да ъпгрейднете към новата версия. Ако все още не използвате AdWords Редактор, можете да го свалите като кликнете върху "Download AdWords Editor" на уебсайта. За повече информация можете да посетите Помощния център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:

Както обявихме преди няколко дни, Google+ вече е достъпен за вашия бизнес. Google+ специалисти ще проведат уебинар на живо и ще разкажат как чрез Google+ можете да сте по-близо до клиентите си. Темите, които уебинарът включва са:

• Създаване на Google+ страница за вашия бизнес
• Най-добри практики и примери с Google+
• Как да промотирате вашата Google+ страница
• Подобряване на представянето на вашите реклами чрез +1 препоръки

Кога: Сряда, 16 ноември, 21:00ч.
Как: Регистрирайте се тук

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Само преди няколко месеца беше стартиран Google+ и вече има над 40 милиона потребители. За това време бяха обявени над 100 различни функции, но липсваше бизнес частта.

Сега искаме да ви представим Google+ Your Business, правилните инструменти, които ще ви помогнат да сте по-близо до вашите клиенти. В основата са Google+ Pages, идентичността на вашия бизнес в Google+.



Google+ Pages: Разговаряйте с точните хора
За да бъде бизнесът ви в Google+, първо трябва да създадете Google+ Page. На тази страницата можете да публикувате новини за продуктите или услугите ви, да изпращате персонализирани послания към групи хора, да разговаряте с клиентите си и да видите колко хора са отбелязали това с +1. Ето някои от функциите на Google+ Pages, които ще ви помогнат във взаимоотношенията с вашите клиенти.


Hangouts
Hangout е видео чат в реално време, които ви позволява да разговаряте лице в лице с вашите клиенти само с едно кликване.


Кръгове
Кръговете ви позволяват да разделите клиентите си в отделни по-малки аудитории с общи интереси. По-този начин можете лесно да изпращате специфични съобщения релевантни за тази аудитория (например % отстъпка при втора покупка).


+1 бутон
Бутонът +1 позволява на потребителите да препоръчат на своите приятели вашия сайт в резултатите от търсене в Google, вашата реклама, а сега и вашата Google+ страница.

За да улесните потребителите при намирането и споделянето на вашата страница, можете да добавите два бутона към сайта си като посетите инструмента за конфигуриране на Google+.


Google+ icon е малка икона, която директно води към вашата страница.
През следващите дни ще добавим и Google+ badge, който ще позволява на хората да добавят страницата ви към техните кръгове, без да се налага да напускат сайта ви.


Придайте повече стойност на вашите препоръки с +1, като подобрите представянето на вашите реклами

Скоро ще бъде възможно да свържете вашата Google+ страница към AdWords кампаниите ви, за да може всичките ви отбелязвания с +1 - от вашата Google+ страница , вашия сайт, реклами до резултати от търсене в Google да бъдат свързани и да показват общ резултат.

Потребителите ще виждат препоръките, които вашият бизнес е получил, независимо дали те виждат реклама или резултат от търсене, т.е. вашите препоръки с +1 ще достигнат не само 40-те милиона потребители на Google+, но и до всички хора, които търсят в Google всеки ден. Скоро ще можете да свържете вашата Google+ страница към AdWords кампаниите си, като следвате инструкциите в помощния център на AdWords.



Свързване на Google+ с останалата част от Google


Крайната цел на Google+ е да изтъкне идентичността на вашия бизнес и да я сподели и в останалите продукти на Google. От днес, за определена група от сайтове се стартира нова функция, наречена Direct Connect - лесен начин клиентите да намират страницата ви в Google+ в резултатите от търсене. За тези страници, когато потребителите търсят името на даден бизнес със символа + отпред, Direct Connect ще ги отведе директно на страницата му. Например потърсете в Google "+YouTube". Потребителите ще могат да добавят автоматично страниците, които намират чрез Direct Connect към техните кръгове. Direct Connect няма да работи за всички.



Това е само началото
Искаме да ви помогнем да добавите бизнеса си възможно най-скоро в Google+, за това от днес това е достъпно за всеки. Създайте Google+ страница, отнема няколко минути. За да започнете е необходимо да имате личен Google+ профил (ако нямате Google профил, отнема само няколко минути да си създадете). Ето и някои от първите фирми, които създадоха техните Google+ страници.


За да научите повече за това как Google+ е приложим за вашия бизнес, посетете страницата Google+ Your Business site (добавете я към кръговете си, за да бъдете информирани). Ако имате идеи как можем да подобрим Google+ за вашия бизнес, ние ще се радваме да ги чуем.

Автор Dennis Troper, Product Management Director, Google+ Pages

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Инженерите в AdWords постоянно работят, за да направят рекламите по-подходящи и полезни. Работим също за осигуряването на повече прозрачност за потребителите и избор какви реклами виждат. Тези усилия ни помагат да поддържаме потребителското доверие, което е в основата на ефективността на AdWords.

От тази седмица започнахме да поставяме връзка „Защо тази реклама“ до рекламите в резултатите от търсенето с Google и в Gmail.


Когато потребителите кликнат върху връзката, тя се разгъва и дава подробности защо всяка от рекламите е била изведена.


Потребителите също така имат достъп до мениджъра на предпочитанията за реклами в мрежата за търсене и Gmail.


Тук те могат да блокират реклами от конкретни рекламодатели или да се откажат от персонализирани реклами. Тъй като можем да показваме по-малко и по-подходящи реклами на потребителите, когато са се включили да виждат персонализирани реклами, предоставяме също статистически данни и обяснение във видеоклип, които да им помогнат да вземат информирано решение.

Като рекламодател може би се питате какво въздействие е възможно да имат тези промени върху ефективността ви в AdWords. Не забравяйте, че потребителите, които решат да блокират рекламите ви, вероятно не биха кликнали върху тях и не биха осъществили реализация, ако ги видят. А когато се откажат от персонализирани реклами в страниците с резултати от търсенето и в Gmail, рекламите ви пак може да им се показват. Само че насочването няма да бъде толкова точно в сравнение с рекламите, виждани от потребителите, които са се включили за персонализирани реклами.

Можете да научите повече за новия мениджър на предпочитанията за реклами в мрежата за търсене и Gmail в Помощния център на Google Търсене в мрежата.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
През последните няколко месеца актуализирахме дизайна и практическата работа с Google Търсене и всичките си други продукти, за да направим по-безпроблемна и еднородна дейността на потребителите онлайн. Като част от тези промени в облика сега въвеждаме нови рекламни разположения в Google Търсене.

От днес рекламите, които преди се показваха отстрани на резултатите, може в някои случаи да излизат под тях. Оптимизираме динамично всяка страница с резултати от търсенето, включително рекламите на нея, за да предоставим най-добрата практическа работа на потребителите си.


Установихме, че в много случаи показването на рекламите под резултатите от търсенето отговаря по-добре на действията на потребителите, защото те преглеждат страницата от горната към долната й част. При тестовете ни това разположение показа по-добра средна ефективност по отношение на честотата на кликване в сравнение с рекламите отстрани.


Ако искате да сравните ефективността на рекламите си на челни позиции спрямо тези в останалите части на страницата, можете да използвате сегмента „Горе спрямо отстрани“. С това нововъведение всички импресии от странични, долни и експериментални позиции вече ще бъдат класифицирани като „Друго“. Така ще можете по-лесно да виждате каква е ефективността на рекламите Ви на челни позиции спрямо тези, разположени в другите части на страницата. През следващите седмици този сегмент ще бъде преименуван на „Горе спрямо другаде“.

Посетете Помощния център на AdWords, за да научите повече за позициите на рекламите.

Публикувано от Джери Дишлер (Jerry Dischler), Директор, Продуктов мениджмънт за реклами в мрежата за търсене