Posted:

Весела Коледа и Щастлива Нова Година!

Благодарим ви за успешната взаимна работа през тази година.

От сърце желаем на вас и вашите семейства здраве, късмет и още повече успехи през новата 2012-та година!

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Четвъртата публикация от поредицата „Наистина ефективните инструменти“ е посветена на инструмента „Моята история на промените“.

Инструмент „Моята история на промените“

Всичко за инструмента:

Този инструмент ви позволява да проследявате промените, които сте извършили в профила си (считано от 1.1.2006 г.), за да придобиете по-добра представа за начина, по който те оказват влияние върху ефективността на кампанията ви.

С какво помага?

Инструментът ще Ви позволи да прегледате промените, които сте извършили в следните области:
  • Промени в дневния бюджет.
  • Добавяния и изтривания на ключови думи в профила.
  • Промени в предпочитанията Ви за разпространение на рекламите.
  • Промени, извършени посредством приложния програмен интерфейс (API) на Google AdWords.
Как се използва?

Можете да получите достъп до инструмента от профила си в Google AdWords или от тук (трябва да сте влезли в Google профила си).

Научете повече за инструмента в тази статия в Помощния център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Миналия месец представихме Google+ Страници – нов начин да изградите обществена идентичност в Google+. Вслушвахме се внимателно в отзивите ви и от днес въвеждаме няколко нови инструмента за управление и контрол, с чиято помощ да управлявате страниците си по-добре. Тези нови функции ще започнат да се показват в профилите в Google+ през следващите няколко дни, така че ако не ги виждате днес, заповядайте отново и ги потърсете по-нататък през седмицата.



Няколко администратори и прехвърляне на собствеността
Мнозина от вас споделиха, че биха искали страниците им да могат да се управляват от няколко души със собствените им идентификационни данни. От днес ще можете да добавите до 50 мениджъри за страницата си, като посетите новия панел Настройки на страницата. Мениджърите могат да пускат публикации, да отговарят на коментари, да добавят снимки, да променят информацията в потребителския профил и дори да добавят или премахват други мениджъри.

Настройки за известяване
Друга функция, по която работихме, е възможността като собственик на страницата да получавате известия за действията на нея. С тази промяна ще можете да персонализирате известията за фирмената си страница отделно от личния си потребителски профил, което ще ви позволи да изберете най-подходящото за вас ниво на детайлност. С новите настройки е възможно да промените имейл адреса, до който се изпращат известията от страницата, да персонализирате за какво да ви известяваме и да коригирате начина, по който да става това.

За да промените тези настройки, кликнете върху връзката Настройки на страницата и потърсете секцията „Задаване на предпочитанията за доставка“. Там можете да укажете за какви действия в страницата да ви известяваме и по избор да посочите друг имейл адрес (вместо личния си) за това. Ако в профила си имате няколко мениджъри, може да промените адреса към общ за екипа, до който имат достъп всички.

Обединен брой на +1 и кръговете
Също така извършихме промяна в броя на +1, показван в страницата ви в Google+. От днес изписаният с удебелен шрифт брой ще включва както вашите +1 в Google+ и в мрежата, така и броя хора, добавили ви в кръг. Промяната няма да засегне начина, по който +1 се отчитат или показват в рекламите или резултатите от търсенето. Комбинираният брой ще се показва само на страницата ви и в баджа от Google+ на сайта ви.

Смятаме, че тази промяна ще открои по-добре начините, по които хората са избрали да препоръчат и да следят фирмата ви с Google.

Можете да научите повече за тези нови функции в Помощния център на Google+. Работим по още повече подобрения на практическата работа с Google+ за фирмата ви, така че, моля, продължавайте да ни изпращате отзивите си и останете на линия и през 2012 г.!

Автор Майкъл Нестлър, екипът на Google+

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Ако наблягате на реализациите и CPA (цена на придобиване), може би вече използвате оптимизатора на реализациите или подобрена CPC, за да оптимизирате кампаниите си, така че да ви носят повече реализации при по-ниски разходи. За да гарантираме, че настройките на кампаниите ви съответстват и на целите ви за реализации, планираме да мигрираме съществуващите кампании, използващи оптимизатора на реализациите или подобрена CPC с редуване на рекламите от типа „Оптимизиране за кликвания“, към редуване от типа „Оптимизиране за реализации“. Според проучванията ни кампаниите, които преминават от „Оптимизиране за кликвания“ към „Оптимизиране за реализации“, постигат средно 5% увеличение на реализациите. Това мигриране е насрочено за февруари 2012 г.

Ако предпочитате кампаниите ви да не бъдат мигрирани към редуване на рекламите от типа „Оптимизиране за реализации“, моля, попълнете този формуляр до 31 януари 2012 г.

Понастоящем не използвате оптимизатора на реализациите и подобрена CPC?

Гледайте видеоклиповете по-долу, за да научите повече за оптимизатора на реализациите и подобрената CPC. Можете също да посетите Помощния център на AdWords, за да научите повече относно опциите за редуване на рекламите.





Автор Андрю Труонг (Andrew Truong), мениджър за продуктов маркетинг

Posted:
Това е още една (трета поред) публикация от поредицата „Наистина ефективните инструменти“, като този път представяме оценителя на трафика.

Оценител на трафика

Всичко за инструмента:

Това е още една опция в рамките на инструмента за ключови думи, с която се прави оценка на трафика от избраните от вас ключови думи в профила ви въз основа на макс. CPC и дневния ви бюджет.

С какво помага?

Ще ви позволи да предвидите следните параметри за ключовите думи в профила си:
  • Прогнози за търсенията по ключовите ви думи за месец, глобално или в национален мащаб.
  • Прогнози за средната CPC.
  • Прогнози за средната позиция на рекламата при ключовата дума от заявката за търсене.
  • Прогнози за броя кликвания дневно.
  • Прогнози за дневните разходи за тестваната ключова дума.

Как се използва?

Можете да намерите този инструмент в раздела „Отчитане и инструменти“ в профила си в Google AdWords. Друга възможност е да използвате самостоятелната версия, налична тук.

Научете повече за инструмента в тази статия в Помощния център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
След предишната си публикация днес ще представим втория инструмент от поредицата ни „Наистина ефективните инструменти“.

Инструмент за визуализация на рекламите

Всичко за инструмента:

След като приключите със създаването на кампанията си, този инструмент ще ви помогне да проверите дали рекламите ви се показват в търсещата машина на Google и как излизат в нея.
С какво помага?
  • Позволява Ви да преглеждате рекламите си, без да натрупвате каквито и да е допълнителни импресии за тях
Как се използва?
Можете да получите достъп до инструмента чрез тази връзка.

Имайте предвид, че препоръчваме да влизате в инструмента, докато сте в профила си в Google AdWords, за да може системата ни да ви помогне да диагностицирате причината, поради която не виждате рекламите си, ако не успявате да направите това с инструмента.

Научете повече за инструмента в тази статия в Помощния център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords