Това е петата публикация от поредицата „Наистина ефективните инструменти“.

Инструмент „Съставител на дисплейни реклами“

Всичко за инструмента:
Успоредно с развитието на дисплейната мрежа на Google все повече рекламодатели разпределят значителни части от рекламните си бюджети за други типове реклами, различни от текстовите. Целта на този инструмент е да даде възможност на обикновения рекламодател да извлече максимална полза от дисплейната мрежа.

С какво помага?
Инструментът ви позволява да съставяте реклами за много кратко време и с минимални усилия. Можете да изберете цветовете на фона, шрифтовете, снимките и текста на рекламния шаблон и да запазите рекламата в какъвто и да е размер и форма, налични за дисплейната мрежа на Google.

Как се използва?
Първо трябва да се уверите, че сте включили кампанията си в дисплейната мрежа на Google. След това можете да получите достъп до инструмента, като изберете опцията „Съставител на дисплейни реклами“ от падащото меню „Нова реклама“. Научете повече тук.

Повече информация за инструмента можете да намерите и в нашия Помощен център.

Публикувано от Екипът на Google AdWords