Преди няколко седмици беше пуснат новият интерфейс на Помощния Център на AdWords в САЩ и отзивите бяха повече от положителни. От днес новият облик ще бъде наличен за повече държави, вкл. България. Повечето промени са направени на базата на отзивите на нашите рекламодатели, ето и някои от тях:

1. По-лесна навигация: По-лесно намиране на точната информация чрез новото меню в горната част на всяка страница.



2. По-лесна връзка с нас: Можете лесно да се свържете с нас чрез специалния бутон в горния десен ъгъл на всяка страница.

3. Повече екранни снимки и видео материали: Използвайте екранните снимки и помощните видео материали, за да научите по-бързо и лесно нова полезна информация.

Ако сте готови да опитате, трябва само да кликнете на бутона за приемане на новия облик. Ако искате да го изпробвате по-късно, можете да го направите по всяко време като използвате жълтата връзка в горния край на страницата.



Ако искате да се върнете отново към стария изглед, можете да го направите чрез бутона в долния десен на страницата.

Всички промени ще се извършват постепенно, така че очаквайте още новости в новия Помощен Център.

Тъй като ценим вашето мнение, ще се радваме ако ни изпратите вашите отзиви за новия интерфейс, използвайки връзката в долния десен ъгъл на всяка страница (след като сте превключили към новия облик).

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords