Днес ще ви покажем начин, чрез който можете по-лесно и по-бързо да управлявате кампаниите си, а именно чрез споделени списъци. Споделените списъци се намират в менюто “споделена библиотека” от лявата страна за навигация.

1. Споделени списъци с изключени разположения
Списъкът с изключени разположения съдържа уебсайтове, на които не желаете рекламата ви да се показва. Този списък можете да го прилагате към една или няколко кампании в профила ви. Ако искате да добавите ново разположение, вместо да го добавяте към всяка кампания поотделно е необходимо просто да го добавите към този списък.



2. Споделен списък с отрицателни ключови думи
Подобно на списъка с изключени разположения, можете да създадете списък с отрицателни ключови думи, за които не желаете рекламата ви да се показва. След това, прилагате списъка към желаните от вас кампании.

3. Списък с предложения
Ако използвате едни и същи отрицателни думи или сте изключили едни и същи разположения в повече от една кампании, то системата ще ви предложи да ги добавите към споделен списък с цел по-лесно управление.



Надяваме се, че информацията за споделените списъци ви е била полезна и ще улесни работата ви. Допълнителна информация можете да намерите и в нашия Помощен център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords