С радост искаме да ви съобщим, че от днес таргетирането по градове и области за България вече е налично. 

До момента можеше да се избира само територията на цялата страна, а от днес вече можете да насочвате рекламите си към потребителите от конкретен град или област.

Опция "Настройки" на кампанията
Избирате градовете и областите, където искате рекламата ви да се показва

Вече имате възможност да достигнете с точното послание към потребителите в даден регион, да сравните представянето на кампаниите си насочени към различни области и да прецените къде продуктът ви се продава по-добре и къде да инвестирате по-голям бюджет. Също така можете да зададете различна максимална цена на клик, в зависимост в коя част на страната имате повече или по-малко конкуренция.

Новото таргетиране е изключително полезно и дългоочаквано от всички локални търговци, които са съсредоточили услугите си в конкретна част от страната.

Надяваме се новата опция за насочване да ви помогне да достигнете до по-точна аудитория. За повече информация можете да прочетете статията в нашия Помощен център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords