Както знаете, можете да изберете между два вида редуване в показването на рекламите – оптимизирано (показват се рекламите, за които се очаква да осигурят повече кликвания/реализации) и равномерно (рекламите се показват по равен брой пъти). На 30 април опцията за равномерно показване беше променена, така че рекламите да се редуват равномерно в продължение на 30 дни след активирането или редактирането си, след което да бъдат показвани съобразно оптимизирането за кликвания.

След като получихме вашите отзиви, решихме да направим 2 промени. Периодът на равномерно показване ще се увеличи от 30 на 90 дни (след 11 юни), за да може рекламите да се тестват по-дълго време. Също така плануваме въвеждането на възможност да се изключите от тази опция. За целта трябва да попълните тази форма (отново след 11 юни 2012).

Повече информация относно опциите за показване, можете да намерите в статията в нашия Помощен център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords