Какви са нововъведенията  

1.Съвместно показване на разширенията за местоположение и връзките към сайта


Разширенията за местоположение вече могат да бъдат показвани до едноредови връзки към сайта в текстови реклами (на настолни и преносими компютри), като показването им ще продължи с двуредови и триредови такива връзки. Ако имате многоканален бизнес, можете да използвате разширенията за местоположение в допълнение към връзките към сайта, за да Ви помогнат да откроите конкретни области от бизнеса си.     

2. По-големи и по-полезни карти


Разширенията за местоположение на настолни и преносими компютри вече ще се показват с по-голям и по-увлекателен картографски панел, който ще замени настоящата разгъваща се карта. При кликване върху адреса в разширението за местоположение, този нов картографски панел се показва вдясно от челните резултати от търсенето.Според предварителните тествания потребителите ще кликват, за да видят местоположения на карта, по-често, отколкото при предишния ни дизайн.


3. По-добро съвпадение на местоположенията за клиентите


Функциите, като насочването по пощенски код в САЩ, ни дадоха възможност да показваме на клиентите Ви по-близки и по-подходящи местоположения от разширенията Ви за местоположение. Същевременно, ако имате специализиран или свързан с дестинация бизнес, като например нишов бутик или ски курорт, разширенията Ви за местоположение могат да бъдат показвани на хора, които са в близост до тях, но които не се намират в рамките на пощенския код на фирмата Ви, така че можете да привличате и клиентите, които са готови да пропътуват по-дълги разстояния, за да посетят фирмата Ви.


4. Отчитане на реализациите онлайн за разширенията за местоположение


Ако използвате проследяването на реализациите в AdWords, вероятно искате да знаете какво е отражението на разширенията за местоположение върху процента Ви на реализация онлайн. По-рано през годината включихме данните за реализациите онлайн в отчетите за разширенията на рекламите, за да Ви помогнем да анализирате цялостното въздействие на разширенията за местоположение върху реализациите онлайн и да измервате по-ефективно тези свои реализации по местоположение.


5. Наличност на географското насочване и разширенията за местоположение в повече държави


В допълнение към обявените на предишен етап актуализации на разширенията за местоположение и опциите за географско насочване в повече държави с радост правим разширенията за местоположение налични в Аржентина, България, Виетнам, Обединените арабски емирства, Румъния и Русия. Разширихме опциите за географско насочване и в следните държави: графства във Великобритания, департаменти във Франция и градове в Аржентина, Обединените арабски емирства и Русия.
Ето  пълен списък на наличните по света целеви местоположения.


Преминете на местно ниво


Надяваме се, че тези подобрения ще Ви улеснят да откроите местната си фирмена информация за клиентите Ви,както по време на натоварените коледни празници, така и след това. Ако сте начинаещи в местните реклами или просто искате да научите повече, разгледайте нашия Помощен център за поетапни инструкции относно настройването на разширенията за местоположение и  насочването по местоположение. Можете също така винаги да се свържете с екипа за поддръжка на AdWords.

Автор Смита Хашим (Smita Hashim), групов продуктов мениджър

Публикувано от Екипът на Google AdWords за България