Хората използват мобилните устройства по различен начин от настолните компютри, затова вероятно няма да се изненадате, че също така взаимодействат различно със съответните реклами. Настройването на отделна кампания за мобилни реклами помага за осигуряването на максимална ефективност на рекламите Ви.
Тези кампании са предназначени за мобилни устройства от висок клас с пълнофункционални интернет браузъри, като например устройства с Android и телефони iPhone.
Рекламодателите, създаващи кампании конкретно за мобилни устройства, обикновено получават по-добра ефективност от мобилните си реклами. Като обособяват такива кампании, рекламодателите получават по-голям контрол над следните техни аспекти:
  • Оферирайте по различен начин: Много рекламодатели използват по-агресивни оферти за кампаниите си за мобилни устройства, тъй като на всяка страница с резултати от мобилното търсене могат да се показват по-малко реклами.
  • Задайте отделен бюджет: Създаването на отделна мобилна кампания позволява да зададете бюджет, конкретно предназначен за мобилни реклами.
  • Тествайте различни ключови думи: Ефективността на ключовите Ви думи може да е различна при мобилните устройства, затова чрез отделна мобилна кампания можете да тествате ключови думи, без това да се отрази на кампанията Ви за настолни компютри.
  • Напишете конкретен за мобилните устройства рекламен текст: Чрез отделна мобилна кампания можете да персонализирате рекламния си текст за потребители на мобилни устройства. Можете например да кажете на клиентите да заявят оферта от телефона си.
  • Използвайте конкретни за мобилните устройства целеви страници: Уебсайтовете се зареждат различно на мобилните устройства, които имат по-малък, често сензорен, екран. Можете да създадете целева страница конкретно за клиентите си с мобилни устройства

Създаване на мобилна кампания конкретно за мобилни устройства

За да създадете кампания за мобилни устройства, използвайте обичайния метод за създаване на нова кампания. В настройките й намерете опцията „Устройства“ и изберете „Искам да си избера...“. Поставете отметка в квадратчето до „Мобилни устройства с пълнофункционални браузъри“ и премахне тези от „Настолни и преносими компютри“ и „Таблети с пълнофункционални браузъри“.
Ако искате, можете да изберете насочване към конкретни мобилни оператори или устройства от менюто „Разширени опции за мобилни устройства и таблети“.

Публикувано от екипът на Google AdWords България