Posted:
Преди няколко седмици беше пуснат новият интерфейс на Помощния Център на AdWords в САЩ и отзивите бяха повече от положителни. От днес новият облик ще бъде наличен за повече държави, вкл. България. Повечето промени са направени на базата на отзивите на нашите рекламодатели, ето и някои от тях:

1. По-лесна навигация: По-лесно намиране на точната информация чрез новото меню в горната част на всяка страница.



2. По-лесна връзка с нас: Можете лесно да се свържете с нас чрез специалния бутон в горния десен ъгъл на всяка страница.

3. Повече екранни снимки и видео материали: Използвайте екранните снимки и помощните видео материали, за да научите по-бързо и лесно нова полезна информация.

Ако сте готови да опитате, трябва само да кликнете на бутона за приемане на новия облик. Ако искате да го изпробвате по-късно, можете да го направите по всяко време като използвате жълтата връзка в горния край на страницата.



Ако искате да се върнете отново към стария изглед, можете да го направите чрез бутона в долния десен на страницата.

Всички промени ще се извършват постепенно, така че очаквайте още новости в новия Помощен Център.

Тъй като ценим вашето мнение, ще се радваме ако ни изпратите вашите отзиви за новия интерфейс, използвайки връзката в долния десен ъгъл на всяка страница (след като сте превключили към новия облик).

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Благодарение на отзивите на рекламодателите, скоро опцията за дял на импресиите на ниво рекламна група ще бъде налична за мрежата за търсене и за дисплейната мрежа. Чрез тази информация ще можете по-лесно да откриете добре представящите се рекламни групи, които не могат да обхванат по-голямата част от трафика.

През следващите няколко седмици ще се появят три нови колони, които могат да бъдат добавени в раздел рекламни групи:

1. Дял на импресиите – процентът импресии, който получавате, разделен на общия брой импресии, който бихте могли да получите.
2. Загубен дял на импресии (Ранг) – делът на импресиите, който сте изгубили поради вашия Ранг. (Имайте предвид, че тази величина няма да бъде показвана за кампаниите ограничени по бюджет).
3. Дял на импресиитe с Точно съвпадение - (Само за мрежата за търсене) процентът импресии получен за търсения, които са точно съвпадение на думите ви, разделен на общия брой импресии, който бихте могли да получите с точно съвпадение.

Като допълнение към новите опции на ниво рекламна група се подобрява и алгоритъмът за изчисление на дела на импресиите на ниво кампания и информацията ще бъде обновена с начална дата месец май 2011. Поради това данните с по-стара дата от май 2011 вече няма да бъдат налични. Ако искате да изтеглите тази информация, трябва да го направите преди 30 януари 2012.

С оглед на точността на предоставената информация, данните за дял на импресиите ще се обновяват веднъж дневно (около 12:00ч Pacific Time [GTM-8]). В резултат на това информацията, която ще виждате няма да включва данните от текущия ден и предходния (в зависимост по кое време на деня разглеждате отчета).

Всички промени ще влязат в сила на 30 януари 2012. Допълнителна информация ще можете да намерите след тази дата и в нашия Помощен център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
С удоволствие съобщаваме, че регистрацията за преподаватели за шампионата на Google по онлайн маркетинг за 2012 г. (GOMC 2012), нашето глобално съревнование за студенти, вече е открита!

Регистрацията за студенти обаче ще започне на 31 януари 2012 г. За да могат студентските отбори да участват в съревнованието, първо трябва да се регистрират преподавателите им.

Но може би се питате какъв е този шампионат?


Шампионатът на Google по онлайн маркетинг е глобално студентско съревнование по онлайн маркетинг за студенти от всяко висше учебно заведение по света. Те трябва да разработят и проведат успешна онлайн рекламна кампания с Google AdWords за действителна фирма или организация с нестопанска цел, като упражнят уменията си за рекламиране и консултиране и ги обобщят в отчетите за кампанията. След това Google и панел от независими университетски преподаватели от цял свят ще изберат отборите победители въз основа на успеха на кампанията им и качеството на отчетите им за съревнованието.

Победителите ще получат вълнуващи награди:
– За световните първенци – пътуване до централата на Google в Маунтин Вю, щата Калифорния.
– За регионалните първенци – пътуване до местните офиси на Google.
– Възможност да се спечелят дарения на стойност 30 000 щ.д. за организациите с нестопанска цел, с които студентите си партнират.
– Нова категория в GOMC 2012: Награда за най-добра страница в социални медии. Очаквайте подробности!

Миналата година в шампионата участваха 50 000 души от 100 държави, а тази се очаква да са още повече. Студенти, това е вашата възможност да направите нещо със световно значение!

За да научите повече за шампионата на Google по онлайн маркетинг, моля, посетете уебсайта ни: www.google.com/onlinechallenge

Anthony Pascua Jr. and Anndrea Moore
Екипът на GOMC

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Това е петата публикация от поредицата „Наистина ефективните инструменти“.

Инструмент „Съставител на дисплейни реклами“

Всичко за инструмента:
Успоредно с развитието на дисплейната мрежа на Google все повече рекламодатели разпределят значителни части от рекламните си бюджети за други типове реклами, различни от текстовите. Целта на този инструмент е да даде възможност на обикновения рекламодател да извлече максимална полза от дисплейната мрежа.

С какво помага?
Инструментът ви позволява да съставяте реклами за много кратко време и с минимални усилия. Можете да изберете цветовете на фона, шрифтовете, снимките и текста на рекламния шаблон и да запазите рекламата в какъвто и да е размер и форма, налични за дисплейната мрежа на Google.

Как се използва?
Първо трябва да се уверите, че сте включили кампанията си в дисплейната мрежа на Google. След това можете да получите достъп до инструмента, като изберете опцията „Съставител на дисплейни реклами“ от падащото меню „Нова реклама“. Научете повече тук.

Повече информация за инструмента можете да намерите и в нашия Помощен център.

Публикувано от Екипът на Google AdWords