Posted:
Днес искам да ви предоставя списък с полезни ресурси (позволям си да включа и външни източници), свързани с ремаркетинг, които да ви помогнат да извлечете максимална полза от кампаниите си с ремаркетинг.

За тези от вас, които не знаят, ремаркетингът е функция на рекламирането въз основа на интереси, налична в раздела Аудитории на вашия AdWords акаунт. Тя ви позволява да достигате до потребители, които преди това са посещавали уебсайта ви, и да отправите правилното послание към правилните хора. Можете да им показвате тези послания, докато преглеждат сайтове от дисплейната мрежа на Google.

Ето и ресурсите по-долу:

1. Помощен център за ремаркетинг.

2. Видео презентация/уебинар за ремаркетинг (Aitan Weinberg (Sr. Product Manager for Audience Solutions) )

3. Ръководство за имплементиране на ремаркетинг.

4. Статия със стратегии за създаване на ремаркетинг кампании.

5. Проучване за ремаркетинг (външен източник)

6. Създаване на ремаркетинг в AdWords - стъпка по стъпка (външен източник).

7. Ръководство за ремаркетинг в Google AdWords (външен източник).

Надявам се, че поне един от тези източници ще ви бъде от полза.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Автоматизираните правила вече могат да се създават за повече от един AdWords акаунт, което ще ви помогне да управлявате множество акаунти по-ефективно. За да започнете, трябва да изберете меню "Автоматизиране", докато сте в раздел "Ефективност" или "Бюджет" на страницата "Моят клиентски център".

В тази статия са описани подробно стъпките как да създадете автоматизирани правила. Като цяло процесът не се различава особено от процеса за индивидуални акаунти, добавени са само опция за избиране на акаунт и валута.



Не забравяйте да изберете "Визуализация на резултатите" преди да запазите автоматизираното правило, за да се уверите, че е зададено коректно, а също така и да видите какви промени ще бъдат отразени за първия избран от вас акаунт.



Примери за често използвани автоматизирани правила можете да намерите в тази статия в нашия Помощен център. За повече информация относно автоматизираните правила посетете Ad Innovations център.

Автор Андрю Туонг, Продуктов Маркетинг Мениджър

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Днес ще ви покажем начин, чрез който можете по-лесно и по-бързо да управлявате кампаниите си, а именно чрез споделени списъци. Споделените списъци се намират в менюто “споделена библиотека” от лявата страна за навигация.

1. Споделени списъци с изключени разположения
Списъкът с изключени разположения съдържа уебсайтове, на които не желаете рекламата ви да се показва. Този списък можете да го прилагате към една или няколко кампании в профила ви. Ако искате да добавите ново разположение, вместо да го добавяте към всяка кампания поотделно е необходимо просто да го добавите към този списък.



2. Споделен списък с отрицателни ключови думи
Подобно на списъка с изключени разположения, можете да създадете списък с отрицателни ключови думи, за които не желаете рекламата ви да се показва. След това, прилагате списъка към желаните от вас кампании.

3. Списък с предложения
Ако използвате едни и същи отрицателни думи или сте изключили едни и същи разположения в повече от една кампании, то системата ще ви предложи да ги добавите към споделен списък с цел по-лесно управление.



Надяваме се, че информацията за споделените списъци ви е била полезна и ще улесни работата ви. Допълнителна информация можете да намерите и в нашия Помощен център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Остават по-малко от 30 дни, за да мигрирате AdWords API версии v13, v200909, v201003, v201008, v201101 към AdWords API v201109. След 29 февруари, тези от вас, които не са мигрирали към новата версия ще получавават сигнал за грешка. Подробни инструкции как да направите миграцията можете да намерите в Google Ads Developer Блог.

Какво е AdWords API можете да намерите тук.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Вероятно често сте се питали как да направите текстовете на рекламите си по-атрактивни. С наближаващия празник Свети Валентин, искаме да ви предложим и няколко най-добри практики при създаването на привлекателни текстови реклами.

Първо, помислете добре какво искате да постигнете с рекламата си. След това, следвайте шестте правила за създаване на добри рекламни текстове:
  • посочете какво прави вашата услуга или продукт уникални, какво ви откроява от конкуренцията
  • включете цени, промоции, отстъпки
  • кажете на клиентите какво могат да направят
  • включете поне една от ключовите си думи в рекламния текст
  • насочете рекламата към точната целева страница от сайта си
  • експериментирайте

Ето и няколко примера:

Почивка за двама в Банско
20% отстъпка за двойки при
резервация между 14 и 19 февруари.
www.example.com/bansko14feb

Готварски курс за двама
Любовта минава през стомаха!
-10% за резервации онлайн.
www.example.com/cook

Повече информация и примери можете да намерите в статията по този въпрос в нашия Помощен център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords