Posted:
Миналата година, максималният брой на AdWords кампаниите бе увеличен на 500 кампании за профил, а на ключовите думи до 3 милиона за профил. По желание на вас, рекламодателите, тази седмица лимитите ще бъдат допълнително увеличени за всички профили.

Сега максималният брой на кампаниите в профил е увеличен на 10 000 (включва активни кампании и кампании поставени на пауза).

AdWords Редактор, AdWords API и останалите услуги свързани с AdWords работят без проблем с новите лимити.

Подробно описание на всички нови стойности можете да намерите в нашия Помощен център.



Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Днес искаме да насочим вниманието ви към една доста често срещана практика в България, а именно купуването и препродаването на промоционални купони на AdWords. Купуването и препродаването на купони противоречи на правилата за рекламиране и всички нарушители ще бъдат спирани. Само от началото на годината имаме поне по един случай на ден, при който рекламодателят е спрян за нарушение на правилата и повече няма да може да използва програмата.

Купоните се изпращат по определена програма и всеки купон носи информация за какъв профил може да бъде използван. Съответно, когато се опитате да осребрите купона в профил, който не отговаря на тези условия, системата автоматично затваря профила и рекламодателя завинаги.

Моля, ако получите предложение от фирма да закупите промоционален купон от тях, свържете се с нас чрез помощния център с контакти на фирмата, за да предприемем необходимите мерки.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Както някои от вас вече забелязаха, от 14:00 PST вчера (5 март), има прекъсване в показването на отчетите за AdWords и AdSense. Независимо дали сте AdWords рекламодател или AdSense издател, рекламите ви се показват нормално без прекъсване.

Нашите инженери работят по отстраняването на техническия проблем и отчетите ви ще възобновят показването си още днес, надяваме се възможно най-скоро.

Благодарим ви за търпението.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Честит трети март, България!



Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Графичните и видеорекламите в дисплейната мрежа на Google могат да имат силно въздействие върху успеха на кампаниите ви за онлайн маркетинг. Тези реклами изразяват посланията ви по по-интригуващ и запомнящ се начин, който да накара зрителите да купят това, което продавате.

Вижте тези графични реклами като пример какво можете да създадете:



Инструментът „Съставител на дисплейни реклами“ и до сега ви позволяваше лесно и безплатно създаване на графични и видеореклами, както и гъвкавост за персонализирането им спрямо потребностите ви.

Днес обявяваме нова функция, която значително подобрява графичните ви реклами.

Съставителят на дисплейни реклами вече автоматично създава предложени графични реклами с помощта на съществуващите текстови реклами в кампанията ви.

  • Кликнете върху предложената реклама, която ви харесва най-много.
  • Ако е необходимо, персонализирайте шрифтовете, текста или цветовете според нуждите си.
  • След това включете рекламата в една от рекламните си групи. Толкова е лесно.
Запознайте се с предложените си реклами още сега>>

За да използвате тази нова функция, дори не е нужно да сте в съставителя на дисплейни реклами.
  • Ако се намирате в някоя от рекламните си групи, можете да изберете съществуваща текстова реклама и от „Още действия“ да изберете „Генериране на дисплейна реклама“.
  • AdWords ще създаде графична реклама въз основа на текстовата, която сте избрали.


Ако искате да създадете рекламата си от самото начало, винаги можете да изберете измежду стотиците шаблонни оформления.
  • Добавете текста си и персонализирайте шрифтовете, цветовете и фона.
  • Изберете изображения от стоковата галерия на AdWords, компютъра или директно от уебсайта си.
  • Прегледайте рекламата във всички формати, за да се уверите, че изглежда добре, и след това я добавете към кампанията си.
За повече информация относно съставителя на дисплейни реклами посетете уебсайта на дисплейната мрежа.

Честита Баба Марта!

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords