Posted:
Присъединете се към онлайн семинара представен на живо на тема "Постигане на реализации чрез ремаркетинг" на 1 май (вторник) от 17:00ч. българско време (3:00 PM GMT). Той ще бъде организиран от нашите колеги от UK Google Online Media Specialist екипа.

97% от посетителите не правят покупка още при първото посещение на даден сайт. Чрез ремаркетинг имате възможност да достигнете до тези посетители с конкретно послание и да ги върнете отново на сайта си. Семинарът ще бъде особено подходящ за рекламодателите, които рекламират в Дисплейната мрежа и ще бъде проведен на английски език. Накрая ще има време за въпроси и отговори.

Теми, които ще бъдат обсъждани на онлайн семинара:

  • Какво е ремаркетинг и как работи 
  • Причини да използвате ремаркетинг 
  • Как да започнем с ремаркетинг - стъпка по стъпка 
  • Съвети за оптимизация на ремаркетинг кампании 

Регистрирайте се сега!

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Тази седмица въвеждаме повече подробности за вашия качествен рейтинг в AdWords. Чрез придвижване на курсора на мишката върху състоянието на ключова дума в раздела „Ключови думи“ ще видите традиционните числени стойности от 1 до 10, както и нови стойности за всеки основен фактор за качествения рейтинг. Новите стойности са в относителна скала, така че да разберете дали вашата ефективност, очаквана честота на кликване, уместност на рекламите, както и практическата работа на целевата ви страница са на, над или под средното ниво в сравнение с другите рекламодатели.


От рекламодатели разбрахме, че да разполагате с повече информация за качествения рейтинг, може да ви помогне по-добре да насочите усилията си за подобряване на ефективността. Подобряването на качеството на рекламите е чудесно и за потребителите. И една заключителна забележка: Това нововъведение ви дава информация, която можете да използвате, за да подобрите качествения си рейтинг, но то не променя начина, по който се изчисляват рейтингът или рекламният ранг.

Джен Хуанг (Jen Huang) и Али Милър (Ali Miller)
Продуктови мениджъри за AdWords

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Здраве, мир, любов и благодат!

Българският екип на Google AdWords ви пожелава весело прекарване на празника!


Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Google Анализ претърпя много промени, след като новата му версия беше официално пусната само преди една година.

Радваме се да ви съобщим, че така дългоочакваната функция за изпращане и споделяне на автоматични отчети в PDF формат вече е налична и в новия интерфейс. Тези отчети могат да бъдат настроени за изпращане по имейл с различна честота - дневни, седмични, месечни, тримесечни. Можете да изберете дали да бъде във формат за excel или PDF формат.

Къде се намира бутонът за изтегляне
Изберете желания формат от менюто Export от лентата за навигация в горната част на отчета:


След като кликнете на бутона Email ще бъдете поканени да изберете имейл адреса, на който отчетът да бъде изпратен, както и честотата, с която искате да го генерирате.


Настройките за автоматично изпращане на отчети са разработени на изцяло нова платформа, която е по-надежна и дава възможност за добавянето на някои нови фунции. Ако до сега сте използвали платформата през стария интерфейс, сега ще имате достатъчно време да разгледате и настроите отчетите си през платформата на новия интерфейс, преди старата да бъде премахната по-късно тази година.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
През последните няколко години дисплейното рекламиране премина през забележима метаморфоза – от средата на банерните реклами „Кликнете тук!“ до такива, които могат да са интелигентни и сексапилни и помагат за реализирането на велики идеи (дори такива от някогашното рекламиране). Затова днес представяме някои промени, целящи да опростят начина, по който купувате дисплейно пространство и показвате реклами в него чрез AdWords.

Новият дом на дисплейното рекламиране в AdWords
През последните девет години клиентите на AdWords купуваха дисплейни кампании чрез интерфейс, разработен за търсене. Затова сега предоставяме на дисплейното рекламиране собствен раздел в AdWords. Предвиден за поетапно въвеждане през следващите няколко седмици, новият раздел „Дисплейна мрежа“ представлява цялостен интерфейс, изцяло разработен за провеждане на дисплейни кампании, който ще Ви позволи да оферирате, насочвате и оптимизирате всички тях от едно място. Кликнете върху изображението по-долу, за да видите различните опции за насочване в
раздела „Дисплейна мрежа“.

Подобрена контекстна платформа
Контекстната платформа, която съчетава рекламите със страниците въз основа на ключови думи, стои в сърцевината на купуването на дисплейно пространство чрез AdWords. Положихме много усилия зад кулисите, за да постигнем най-голямото подобрение на тази платформа досега – възможността да комбинира обхвата на показването с точността на търсенето чрез контекстно насочване по ключови думи от ново поколение. Това означава, че можете да прецизирате ефективността на контекстните си кампании до нивото на отделните ключови думи, което Ви помага да изведете ефективността на маркетинговата си кампания до напълно нов стадий. Вече можете по-лесно да разширявате кампаниите в мрежата за търсене към дисплейната мрежа и по-ефективно да провеждате съвместно двата типа кампании.

Да приемем например, че провеждате кампании в дисплейната мрежа за туристическа агенция, предлагаща ваканционни пакети на няколко гръцки острова. В миналото щяхте да създадете тематични рекламни групи с насочване за почивки на Санторини, Парос и в Гърция. С новата прозрачност на ниво ключова дума вече можете да разберете, че фразата „Почивки на Санторини и Парос“ е четири пъти по-печеливша от „Почивки в Гърция“. Можете да оптимизирате кампаниите си така, че да са с по-агресивно насочване по тези високоефективни ключови думи и с по-консервативно по „Почивки в Гърция“.

Придаване на визуален ефект
Успоредно с новия раздел „Дисплейна мрежа“ и контекстната платформа представяме и начин да визуализирате обхвата на кампаниите си и да видите какво е въздействието върху него при комбинирането на няколко типа насочване, като това по ключови думи, разположения, теми, интереси или ремаркетинг.

Тези промени са някои от най-значимите крачки, които сме правили досега за съчетаване на науката за рекламирането при търсене с изкуството на показването. Надяваме се, че с тях получавате забележителни мощни нови инструменти за връзка с клиентите Ви и за показване на привлекателни и уместни дисплейни реклами.

Научете повече
Въвеждаме новия раздел „Дисплейна мрежа“ поетапно за всички рекламодатели през следващите седмици.
Моля, присъединете се към Google за предстоящия ни уеб семинар на 15 май, за да научите повече относно оптимизирането на стратегиите си за насочване за кампании с помощта на контекстното насочване по ключови думи от ново поколение. Запознайте се с новата ни страница за уеб семинари, за да се регистрирате.

Гледайте Брад Бендър (Brad Bender), директор на продуктовия мениджмънт за дисплейната мрежа, който ще говори за новия раздел „Дисплейна мрежа“ и контекстното насочване по ключови думи от ново поколение.

Автор Алок Гоел (Alok Goel), продуктов мениджър за контекстното насочване по ключови думи от ново поколение, Ребека Иловски (Rebecca Illowsky), продуктов мениджър за раздела „Дисплейна мрежа“, и Клеър Цуей (Claire Cui), главен инженер.