Posted:
Вие сте уеб администратор, който работи в България? Уеб дизайнер? Предоставяте SEO услуги? Маркетинг консултант? IT консултант? На свободна практика? Или предлагате други уеб услуги за фирми? Тогава, прочетете това.

Google работи за успеха на дигиталната икономика и вярваме, че като помагаме на бизнеса да бъде в интернет и да расте, изграждаме основата за това. Разбираме, че много рекламодатели разчитат на дигиталните агенции и специалисти да управляват тяхното присъствие в интернет и да им помагат в онлайн маркетинга. За да улесним работата на тези агенции и специалисти, ние стартираме програмата Google Engage for Agencies и в България.

Тази програма подходяща ли е за мен?
Всеки, който помага на фирмите да успеят онлайн може да кандидатства за програмата Google Engage for Agencies. Трябва само да се занимавате с дейност, свързана с това да помагате на фирми да увеличават своето онлайн присъствие, като например да сте уеб администратор, който изгражда уеб страници, интерактивна агенция, която управлява маркетинга и рекламата на свои клиенти или IT консултант, който помага на клиентите си да научат повече за онлайн стратегията. Също така, е необходимо да имате работеща уеб страница, която демонстрира вашата онлайн дейност в маркетинга, както и адрес и телефонен номер в България.

Как тази програма може да помогне на бизнеса ми?
Ще получите купони за AdWords, които са силен маркетинг инструмент за привличане на нови клиенти, защото им предлагат възможност да изпробват рекламната платформа на Google без риск и им помагат да започнат своята рекламна кампания в интернет. Също така, ще получите достъп до учемни семинари онлайн, курсове, маркетинг материали и инструменти за продажба, които ще ви дадат възможност по-ефективно да привличате нови клиенти, както и по-добре да помагате на сегашните си клиенти. И което е още по-вълнуващо, да бъдеш част от програмата Google Engage for Agencies е напълно безплатно.

Тази програма наистина ли работи?
Google Engage for Agencies вече е глобален успех, като програмата работи в повече от 50 страни и има хиляди партньори, които разрастват бизнеса си. Ето и няколко от мненията за програмата:

“Купоните ни помогнаха с първите търговски презентации за нови клиенти и бяха причина да се свържем отново със стари клиенти...Клиентите разбраха, че тяхната уеб страница привличаше нови продажби и не беше просто визитна картичка. Броя на профилите на клиенти, които управляваме се увеличи 16 пъти след като се присъединихме към програмата. При нас работят 6 човека и имаме планове да увеличим броя им многократно.” 

Асаф Паз, основател на WEBSEM 
Google Engage член от Израел 

“Преди да се присъединим към програмата, бяхме предимно уеб дизайн компания с малко опит в интернет рекламата. Програмата Google Engage ни помогна да разберем потенциала на онлайн рекламата и ни помогна да разширим бизнеса си в тази посока. Когато започнахме, имахме 100 клиента, а сега са 600. От присъединяването си към програмата, постигнахме 300% ръст.” 


Хихат Килич, Управляващ директор на VizyonMedya 
Google Engage член от Турция 

Какво трябва да направя, за да се присъединя към програмата?
Посетете google-engage.appspot.com/bg днес за да се присъедините към Google Engage for Agencies и да научите повече за предимствата, които програмата може да има за вашия бизнес.

Успех!

Публикувано от Екипът на Google AdWords България

Posted:
Знаем, че винаги търсите по-ефективни начини за управление на профила си в AdWords. Научаваме също, че много от Вас биха се радвали да използват свои собствени данни за вземането на решения относно профилите си в програмата. Днес с радост обявяваме ограниченото пускане на скриптове в AdWords. Вече можете да създавате несложни програми с JavaScript, за да извършвате промени в профила си.

Със скриптовете можете:
● да използвате външни данни за рекламни места, за да променяте офертите или да поставяте ключови думи на пауза/да я отменяте за тези думи;
● да извеждате статистически данни за профила в електронна таблица, от която можете да създавате отчети и визуализации;
● да използвате тенденциите в статистическите данни от няколко седмици, за да променяте офертите на ниво ключова дума или рекламна група.

Скриптовете се изпълняват в инфраструктурата на приложния скрипт на Google , като активираме интегрирането му с три услуги: можете да използвате Google Електронни таблици и инструмента за извеждане на URL адреси, за да извършвате интегриране с външни данни, както и да изпращате по имейл резултатите от изпълнението на скрипт от самия него.

За да започнете да използвате скриптове, изберете „Автоматизиране“, след което „Скриптове“ от лявата лента с инструменти:



За да се възползвате максимално от скриптовете, препоръчваме лицето, което управлява профила, да има основни познания по JavaScript.

През идните седмици планираме да активираме тази функция за всички. Моля, направете справка в сайта ни за програмисти за повече документи за скриптовете.

Публикувано от Прашант Бахети (Prashant Baheti), продуктов мениджър за AdWords

Posted:
Както знаете, можете да изберете между два вида редуване в показването на рекламите – оптимизирано (показват се рекламите, за които се очаква да осигурят повече кликвания/реализации) и равномерно (рекламите се показват по равен брой пъти). На 30 април опцията за равномерно показване беше променена, така че рекламите да се редуват равномерно в продължение на 30 дни след активирането или редактирането си, след което да бъдат показвани съобразно оптимизирането за кликвания.

След като получихме вашите отзиви, решихме да направим 2 промени. Периодът на равномерно показване ще се увеличи от 30 на 90 дни (след 11 юни), за да може рекламите да се тестват по-дълго време. Също така плануваме въвеждането на възможност да се изключите от тази опция. За целта трябва да попълните тази форма (отново след 11 юни 2012).

Повече информация относно опциите за показване, можете да намерите в статията в нашия Помощен център.

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords

Posted:
Искаме да ви поканим да се присъедините към онлайн семинар, предназначен за начинаещи и средно напреднали потребители на Google AdWords на 5-ти юни, вторник, от 11:30ч.

Той ще бъде проведен на български език и ще съдържа съвети за оптимизация на реклами, ключови думи, структура на кампанията и др. Уебинарът ще продължи около 45 минути, след което ще може да зададете въпроси.

За да се присъедините към уебинара, е необходимо да имате инсталиран Flash на компютъра си.

За да регистрирате участието си и да подготвим максимално полезно съдържание, моля, попълнете формата най-късно до 4 юни, понеделник. На всички регистрирали се ще изпратим инструкциите за включване в уебинара по имейл.

Очакваме ви!

Екипът на Google AdWords

Публикувано от Катя Гугалова, Екипът на Google AdWords