Posted:
Разбирането на правилата за рекламиране на AdWords е важна част от успешното управление на профила Ви и показването на реклами, които са безопасни и полезни за потребителите. За да Ви помогнем да разберете как правилата влияят върху показването на рекламите Ви, наскоро въведохме икона с информация за състоянието в раздела „Реклами“. Сега продължаваме с друга функция, за да Ви помогнем да определяте по-бързо проблемите с правилата: нова графа „Подробности за правилата“.

Тя Ви позволява да преглеждате и сортирате проблемите с правилата за всичките си реклами (без да задържате курсора на мишката поотделно върху всяко състояние едно по едно). Ще намерите информация като: 
  • етап на одобрение на всяка реклама; 
  • причини за неодобрение на реклмата (в случай, че не е одобрена); 
  • конкретни правила, които могат да ограничат къде да се показват рекламите Ви.
 

Тази информация е налице и за поставените на пауза реклами. Това може да е особено полезно, ако искате да проверите състоянието им или временно трябва да поставите на пауза кампания, докато решавате някои проблеми с правилата.

За да намерите тази нова графа, трябва да персонализирате графите си като отворите раздела „Реклами“ и кликнете върху бутона „Графи“. В секцията „Атрибути“ кликнете, за да добавите „Подробности за правилата“, и запазете промените. След това в раздела „Реклами“ на профила си ще виждате новата графа „Подробности за правилата“.


* Забележка: Новата графа за правилата още не може да се изтегля в отчетите Ви, но работим по въпроса!

Posted:
Използвате ли Google+ за маркетинга на Вашата фирма? Ако не, включете се в нашия онлайн семинар на английски език How to Kick Start Social with Google+, представен от Линет Янг (Lynette Young). Научете за най-успешните примери за фирми, които използват Google+, а и за възможностите да се свържете с клиентите си в платформата. 

Семинарът ще се проведе на 23ти август (четвъртък) от 20:00 под формата на Google+ Hangout.

Регистрационна форма: goo.gl/B49ma
Страница в Google+: goo.gl/IebDf

Posted:
Преди няколко години въведохме рекламирането въз основа на интереси, включително ремаркетинга, като начин да достигате до правилната аудитория с посланието си и повторно да ангажирате клиентите, посетили сайта Ви.

Оттогава клиентите станаха свидетели на отлични резултати – по-голяма ангажираност, по-добра възвръщаемост на инвестициите и по-високи продажби.  Същевременно ремаркетингът помага на издателите ни и осигурява средства за съдържанието, което публикуват онлайн.  А с прости инструменти, като Защо тази реклама?, Мениджър на предпочитанията за реклами и Спри тази реклама, предоставяме на потребителите по-голям контрол над рекламите, които виждат в Google и в мрежата.

В отговор на отзивите от клиентите си работим усилено, за да подобряваме тези решения постоянно: опростяваме първоначалните настройки за ремаркетинг, предоставяме Ви по-голяма гъвкавост при управлението на списъците Ви за ремаркетинг и добавяме нови начини за свързване с целевата Ви аудитория. Ето някои конкретни подобрения, които започваме да въвеждаме:
 

По-интелигентни, по-гъвкави начини за управление на ремаркетинга

Управлението на списъците Ви за ремаркетинг (или първите стъпки в ремаркетинга) е по-лесно и по-гъвкаво от всякога. Надстроихме маркера s за ремаркетинг в AdWords, така че трябва само да го поставите веднъж в целия си сайт. След това можете да дефинирате толкова списъци в програмата, колкото искате – например за страници с URL адрес, който съдържа думата „електроника“. В момента за клиентите на Google Анализ ремаркетингът е свързан с няколко маркера. Опростяваме това, така че скоро малка редакция на маркера Ви за Google Анализ ще Ви дава възможност да създавате списъци за ремаркетинг направо от интерфейса на програмата. Подобно на списъците, създадени с маркера на AdWords за ремаркетинг, те могат да се използват за кампании в дисплейната мрежа на Google. За повече подробности за нововъведенията през идните седмици, проверете тук за новия маркер на AdWords за ремаркетинг и тук за Google Анализ.

Достигане до правилната аудитория

Ремаркетингът дава отлични резултати, но според нас можем да направим още повече, за да Ви помогнем да достигате до потенциални клиенти и да се свързвате с широка аудитория. През следващите седмици например постепенно ще добавим нова опция, която да Ви дава възможност да показвате реклами на аудитории, подобни на тези в списъците Ви за ремаркетинг, но които може все още да не са посетили сайта Ви. Освен това продължаваме да въвеждаме тестова функция, която Ви позволява да персонализирате кампаниите си в мрежата за търсене въз основа на това, дали потребителите са посещавали уебсайта Ви (чрез списъците Ви за ремаркетинг).

Когато онлайн рекламирането работи по най-добрия начин, фирмите могат да се свързват бързо и ефективно с клиентите си, издателите – да финансират отличното си съдържание, а потребителите виждат реклами, които са полезни и интригуващи. Решени сме да инвестираме в инструментите – като обсъдените днес – които могат да направят това възможно.

Публикувано от Брад Бендър (Brad Bender), директор на продуктовия мениджър

Posted:
Бихме искали да Ви поканим да участвате в онлайн семинар, посветен на работата с AdWords и практиките за създаване на успешна рекламна кампания. Предназначен е за начинаещи и средно напреднали потребители на AdWords.
  • Кога? 29ти август (сряда) | 15:30 ч.
  • Продължителност: 45 минути + време за Вашите въпроси
  • Език: български
  • Как? Уебинар (онлайн семинар). Моля, инсталирайте Flash на компютъра си. Профил в Google+ ще Ви позволи да участвате по-активно в семинара. Записалите се ще получат допълнителни инструкции за участие най-късно до 28ми август (вторник).
За да се регистрирате, моля, попълнете тази форма.

Очакваме Ви!

Екипът на Google AdWords