Posted:
Имаме удоволствието официално да представим „Google Engage за агенции” - безплатна програма, създадена да образова и подкрепя всички фирми, които помагат на своите клиенти да се развиват онлайн.

Програмата е създадена, за да отговори на специфичните нужди в сферата на интернет маркетинга на уеб специалисти и агенции в динамичната интернет среда. Подкрепата на Google варира от безплатни обучения и допълнителни образователни ресурси до специални материали и презентации, които могат да спомогнат за по-ефективен маркетинг и продажби. Освен това програмата предоставя промоционални ваучери, които да подпомогнат усилията на уеб професионалистите да демонстрират възможностите на интернет рекламата на своите клиенти и така да спечелят нов бизнес. Всички желаещи могат лесно да се възползват от възможностите на Google Engage за агенции, като се регистрират безплатно на google-engage.appspot.com/bg

„Ние в Google сме отдадени на каузата за успеха на дигитална икономика и вярваме, че помощта за малкия и среден бизнес, да навлезе в Интернет пространството, е основен фактор за неговия успех. Интернет предоставя възможности на предприемачите да развият своя бизнес, да предлагат продуктите и услугите си на други пазари, и да се присъединят към разрастващата се глобална икономика,” каза Бранимир Йосифов, Маркетинг мениджър на Google за България. “В същото време сме наясно, че голям брой малки и средни компании в страната вече разчитат на уеб професионалисти и агенции, за да създават и да управляват тяхното онлайн присъствие и за да подкрепим техните усилия в сферата на дигиталния маркетинг, стартирахме програмата Google Engage за агенции и в България,” допълни Йосифов.

Google Engage ще бъде официално представена в България на 27-ми септември, в София с еднодневен семинар, в който ще могат да се включат регистриралите се за програмата. На него ще присъстват и експерти и лектори от Google, както и представители на международни рекламни агенции от страни, в които програмата вече е стартирала.

Публикувано от Екипа на Google AdWords - България

Posted:
Маркетинг специалистите отдавна се стремят да разберат по-добре структурата на аудиторията на различни печатни и ефирни медии, за да пригодят посланието си и да показват по-подходящи реклами на потребителите. Тези данни за аудиторията са също толкова важни при дигиталната реклама. Затова преди повече от година въведохме бета версия, която Ви позволява да показвате реклами въз основа на определени демографски категории като възраст и пол.
 
От 2011 г. насам работим упорито, за да позволим на повече рекламодатели да използват тази функция. Някои клиенти получават чудесни резултати. От фирмата “Blue Nile” например използваха демографски данни в кампания, за да се свържат с потенциални купувачи на годежни пръстени, и постигнаха честота на кликване, десет пъти по-висока от средната за дисплейни кампании в САЩ. 

 
Днес с удоволствие обявяваме, че тази функция вече може да се използва в AdWords за кампании, насочени към 39 държави, включително България. Ако е достъпна във Вашия регион, ще започне да се показва в раздела „Дисплейна мрежа“ като бутони за насочване по възраст и пол.

 
Демографските категории допълват други функции за насочване в AdWords като категориите по интереси, ремаркетинга и контекстното насочване по ключови думи. Крайната цел е да Ви помогнем да прецизирате маркетинговото си послание и да достигнете до правилната аудитория с точната реклама. Ако например продавате пособия за йога и знаете, че основната Ви аудитория е съставена от жени между 25 и 34 години, можете да зададете кампанията Ви да показва реклами предимно на тази демографска група вместо на хора, които е по-малко вероятно да са заинтересувани от продукта.

 
Демографските категории действат подобно на категориите по интереси:  Google ги свързва с конкретен браузър, като следи предоставените от издателите данни, както и типовете посетени сайтове в дисплейната мрежа на Google. Както при другите ни функции за рекламиране въз основа на интереси потребителите могат да прегледат и редактират демографските си категории или да се откажат да получават рекламите въз основа на интереси от Google посредством диспечера на предпочитанията за реклами.

 
Целта ни е да Ви помогнем по-добре да се свързвате с аудиторията си като създавате по-ефективни маркетингови кампании, които са по-полезни за потребителите Ви. За повече инструкции как да използвате демографски данни в кампаниите си, посетете нашия Помощен център.

 
Автор: Джон Крафчик (Jon Krafcik), продуктов мениджър
Публикувано от Екипа на Google Adwords за България