Posted:


Както Ви обещахме, ето го и дълго чакания официален сборен видео материал, отбелязващ най-основните моменти от Google Engage България.
Ако не сте успели да участвате в таз годишното събитие на Google - Engage за агенции, а искате да бъдете част от програмата, моля регистрирайте се и заявете кандидатурата си в официалния сайт на Google Engage за агенции на адрес http://www.google.bg/intl/bg/ads/engage/

Приятно гледане и успешна седмица!





















Публикувано от Екипа на Google AdWords - България 

Posted:




Какви са нововъведенията  

1.Съвместно показване на разширенията за местоположение и връзките към сайта


Разширенията за местоположение вече могат да бъдат показвани до едноредови връзки към сайта в текстови реклами (на настолни и преносими компютри), като показването им ще продължи с двуредови и триредови такива връзки. Ако имате многоканален бизнес, можете да използвате разширенията за местоположение в допълнение към връзките към сайта, за да Ви помогнат да откроите конкретни области от бизнеса си.     

2. По-големи и по-полезни карти


Разширенията за местоположение на настолни и преносими компютри вече ще се показват с по-голям и по-увлекателен картографски панел, който ще замени настоящата разгъваща се карта. При кликване върху адреса в разширението за местоположение, този нов картографски панел се показва вдясно от челните резултати от търсенето.Според предварителните тествания потребителите ще кликват, за да видят местоположения на карта, по-често, отколкото при предишния ни дизайн.


3. По-добро съвпадение на местоположенията за клиентите


Функциите, като насочването по пощенски код в САЩ, ни дадоха възможност да показваме на клиентите Ви по-близки и по-подходящи местоположения от разширенията Ви за местоположение. Същевременно, ако имате специализиран или свързан с дестинация бизнес, като например нишов бутик или ски курорт, разширенията Ви за местоположение могат да бъдат показвани на хора, които са в близост до тях, но които не се намират в рамките на пощенския код на фирмата Ви, така че можете да привличате и клиентите, които са готови да пропътуват по-дълги разстояния, за да посетят фирмата Ви.


4. Отчитане на реализациите онлайн за разширенията за местоположение


Ако използвате проследяването на реализациите в AdWords, вероятно искате да знаете какво е отражението на разширенията за местоположение върху процента Ви на реализация онлайн. По-рано през годината включихме данните за реализациите онлайн в отчетите за разширенията на рекламите, за да Ви помогнем да анализирате цялостното въздействие на разширенията за местоположение върху реализациите онлайн и да измервате по-ефективно тези свои реализации по местоположение.


5. Наличност на географското насочване и разширенията за местоположение в повече държави


В допълнение към обявените на предишен етап актуализации на разширенията за местоположение и опциите за географско насочване в повече държави с радост правим разширенията за местоположение налични в Аржентина, България, Виетнам, Обединените арабски емирства, Румъния и Русия. Разширихме опциите за географско насочване и в следните държави: графства във Великобритания, департаменти във Франция и градове в Аржентина, Обединените арабски емирства и Русия.
Ето  пълен списък на наличните по света целеви местоположения.


Преминете на местно ниво


Надяваме се, че тези подобрения ще Ви улеснят да откроите местната си фирмена информация за клиентите Ви,както по време на натоварените коледни празници, така и след това. Ако сте начинаещи в местните реклами или просто искате да научите повече, разгледайте нашия Помощен център за поетапни инструкции относно настройването на разширенията за местоположение и  насочването по местоположение. Можете също така винаги да се свържете с екипа за поддръжка на AdWords.

Автор Смита Хашим (Smita Hashim), групов продуктов мениджър

Публикувано от Екипът на Google AdWords за България

Posted:

Увеличете Вашите резултати с Динамични Реклами При Търсене (DSA), вече достъпни за всички

През октомври миналата година представихме динамични реклами при търсене, ефективен нов начин за насочване на съответните търсения с реклами, генерирани директно от Вашия уебсайт. Сега, след година подобрения и успешно тестване, ние направихме Динамични Реклами При Търсене (DSA) достъпни за всички рекламодатели.

Увеличаване на Резултатите, Ефективно
Динамични Реклами При Търсене (DSA) могат да генерират подобрени позиции и продажби чрез промотиране на бизнеса Ви, достигайки до повече клиенти. В крайна сметка, дори и добре управлявани AdWords кампании, които съдържат хиляди и хиляди ключови думи, може да пропуснат подходящи търсения, да имат закъснения при получаване на реклами написани за нови продукти, както и да не са в синхрон с това, което всъщност е на в наличност на Вашия сайт.
Успешен бета-тест
Много от нашите бета тестери, оставиха Динамични Реклами При Търсене да работи заедно с техните съществуващи мащабни кампании за търсене. И DSA показа следните резултати:

-Ефективни резултати: Средно, Динамични Реклами При Търсене, увеличи трафика на бета тестери  с конвертиран обем от AdWords с 10% и надмина търсенето с неточни ключови думи с 10% на честотата на кликване (CTR), цената на кликване (CPC) и цена на придобиване (CPA).

Ние също направихме множество подобрения на продукта по време на бета тест, включително:
-Наддаване автоматична-оптимизация. Тъй като една от главните цели за DSA е повече резултати с по-малко работа, ние разработихме система за автоматично намаляне на цената на офертите, когато конкретни запитвания за съответен рекламодател дават ниски проценти на реализация или заинтересованост на потребителя. В резултат на това, възвръщаемостта на инвестициите за динамични реклами при търсене може да се подобри с течение на времето автоматично.
-Честота Уеб обхождане. Всяка индексирана страница със съчетана DSA импресия, ще бъде обхождана често. Страници с повече импресии и кликвания може да бъдат обходени по-често. Така че DSA ще отразява по-добре най-новите продукти и инвентар условия за вашия уеб сайт. 
-Mobile и таблет. Предвид нарастващото значение на мобилни кампании, ние разработихме пълно покритие на DSA за мобилни и таблетни платформи.

Tarun Jain, AdWords Product Manager

Пъбликувано от Екипът на Google AdWords България

Posted:

Adwords Редактор версия 9.9 вече е налице 


С удоволствие Ви представяме версия 9.9 на AdWords Редактор, която вече е налице за Windows и Mac. Промените в нея включват актуализации за дисплейната мрежа на Google, подобрения в импортирането и експортирането и нови настройки на кампаниите. 

Актуализации за дисплейната мрежа на Google

Управлявайте настройките за гъвкав обхват на рекламните си групи чрез новия панел „Гъвкав обхват“ в раздела „Рекламни групи“ или чрез импортиране на CSV файл. Освен това опростихме настройките за дисплейната мрежа на ниво кампания (вече са само „Активирана“ или „Деактивирана“).

Подобрения в импортирането и експортирането

Вече можете да използвате CSV файл за импортиране, за да актуализирате настройките си за мрежата за търсене и дисплейната мрежа на Google на ниво кампания. Освен това можете да изберете начина, по който AdWords Редактор обработва импортирането на дублиращи се реклами с различни URL адреси.

Нови настройки на кампаниите

Добавихме нова опция за насочване по устройство (BlackBerry) и нова настройка за редуване на рекламите (Безкрайно редуване). 
За повече подробности относно тези промени и други актуализации в новата версия 9.9 посетете бележките по нея.

При следващото стартиране на AdWords Редактор ще видите поканващо съобщение да надстроите до версия 9.9. За да научите повече относно надстройването, включително как да запазите непубликуваните промени и коментарите, когато го осъществявате, моля, прегледайте тези указания. Може да изтеглите версия 9.9 и от уебсайта на AdWords Редактор.


Забележка: Поддръжката на предишните версии на AdWords Редактор ще продължи още четири месеца, за да имате време да надстроите. Трябва да го направите до 13 март 2013 г., за да гарантирате непрекъснато ползване на инструмента.


Автор: Марк Мартел (Mark Martel), Google Ads Team

Публикувано от Екипа на Google AdWords България


Posted:
По-бързо и лесно извършване на мащабни промени в AdWords 

Някога налагало ли Ви се е да коригирате офертите си в AdWords с 5% за няколко хиляди ключови думи? Или да е трябвало да намерите и заместите част от рекламния си текст в няколкостотин реклами? Да сте сменили уеб адреса си и да е необходимо да актуализирате всичките си показвани и целеви URL адреси в профила си?

Обичаме да правим програмата AdWords по-бърза, лесна и красива. Затова, с истинско вълнение, Ви представяме новите функции за групово редактиране в интерфейса на AdWords. С тях ще можете по-бързо и лесно да правите мащабни промени в целия си профил.

Първоначално изпробване
Първоначално ще предложим тези функции за групово редактиране на ограничен брой профили в AdWords, за да съберем отзивите Ви и да се уверим, че всичко работи според очакванията. Надяваме се функциите да станат налични за всички през идните седмици.

Изпълнявайте повече задачи бързо и лесно
Следва обобщена информация за видовете промени, които ще можете да правите:

Ключови думи

търсене и заместване на текст в URL адреса на ключова дума или в целевия URL адрес;
добавяне на текст към URL адреса на ключова дума или към целевия URL адрес;
задаване на нови оферти, включително увеличаването им до CPC за първа страница или за горе в страницата;
увеличаване или намаляване на оферти;
 промяна на типовете на съвпадението на ключови думи;
добавяне/премахване на етикети.
Реклами

търсене и заместване на текст в рекламата или URL адреса;
добавяне на текст към рекламата или URL адреса;
промяна на изписването с главни букви в текста;
добавяне/премахване на етикети.
Рекламни групи
 
увеличаване или намаляване на оферти;
задаване на нови оферти;
добавяне/премахване на етикети.
Кампании

увеличаване или намаляване на бюджети;
задаване на нови бюджети;
добавяне/премахване на етикети.

Ще можете да визуализирате промените, преди да ги приложите, а ако правите много промени, те ще се осъществяват на заден план. Това означава, че можете да напуснете страницата и да правите други неща в профила си (или дори напълно да излезете от него!), докато груповите промени са в процес на изпълнение. Лента за хода на извършването на промените Ви уведомява колко остава до приключването на процеса. След това можете и да ги прегледате.

Без усложнения
След като тези нови функции за редактиране станат налични в AdWords, може да видите и няколко промени в бутоните и менютата, чиято цел е да се намали онова, което е излишно, и да не се създават усложнения за новите потребители.

Бутонът „Редактиране“ ще се преобразува в падащо меню със същото име. Ще оттеглим и изгледа „Редактиране в таблица“, тъй като способностите му за редактиране на множество елементи ще бъдат заместени с много по-мощни. А когато правите промяна в отделен елемент на кампания, вече можете само да кликнете върху него, за да влезете в режим на редактиране.

Още подробности и отзиви
С въвеждането на тези нови функции за редактиране ще актуализираме статиите в Помощния център на AdWords, включително определението за групови редакции в терминологичния речник на програмата.
Моля, споделете с нас коментарите си относно новите функции за групово редактиране, ако ги използвате в следващите няколко седмици. Отзивите Ви ни помагат още повече да подобрим AdWords.

Прашант Бахети (Prashant Baheti), продуктов мениджър за AdWords

Публикувано от Екипа на Google AdWords - България

Posted:

Снимки от Google Engage за агенции в България

31 окмтомври 2012 | 16:00
Labels: 


Само преди месец в София, Google Engage за агенции представи уникална програма за развитието на интернет рекламата на фирмите и техния бизнес успех. По същото време, освен първото събитие на Google в България, празнувахме и 14-ия рожден ден на компанията, така че празникът беше двоен.  Google Engage е програма, която се стреми да Ви помогне да станете експерт в AdWords и други Google продукти, за да можете да помагате на клиентите си да постигат успехи в сферата на онлайн рекламата.

Благодарим от сърце на всички дошли на събитието и Ви очакваме догодина! За тези, които не са видели снимки на участниците в Google Engage за агенции 2012, не пропускайте да ги видите тук! Очаквайте видео материали от събитието съвсем скоро в следващите блог публикации.

Публикувано от Екипа на Google AdWords - България