Posted:

Весели Празници и Приятно Прекарване на Коледа и Нова Година!


Годината, която се задава 
с шепи радост да раздава, 
да бъде мирна плодовита 
и за вас да е честита!
Весели празници!





Благодарим Ви за успешната година,  за контакта с Вас, потребителите на Google AdWords, и за хубавите       и сърдечни думи към нашия екип. 

Желаем Ви здраве, късмет, любов и много както лични така и професионални успехи през новата 2013-та година!

Публикувано от  Екипът на Google AdWords България

Posted:


Tъй като 2012 идва към своя край, дойде и ред на нашия 12 пореден годишен отчет - Zeitgeist-даващ по-задълбочен поглед на случилото се през годината, видяно през милиардите търсения в Google.

На нашия 2012 Zeitgeist уебсайт, може да разгледате най-популярните търсени термини от целия свят с общо 838 списъци от 55 страни. Добавили сме редица нови функции, включително интерактивна карта, показваща къде и кога някои от най-горещите термини са били търсени, както и Google Zeitgeist Android App  (с IOS версия очаквана скоро).

За интересна обиколка на света през 2012 г., вижте видеото:


Кое е било в ума на хората най-много през тази година? Макар че има различни вечни теми на размисъл, "Какво е любовта?" оглавява списъка на търсения в 10 страни, нещо необичайно и изненадващо,  привлякло вниманието ни през 2012 г..

Световната суперзвезда Уитни Хюстън оглавява списъците за търсене на много държави, с неочакваната си смърт шокирала фенове по целия свят. От Корея, YouTube сензацията на PSY "Gangnam Style" завзе света като ураган със своя запомнящ се, достигайки # 1 място в много страни като песента му е # 2 за най-търсената заявка на 2012. (Видеото на PSY стана # 1 на най-гледани видео в историята на YouTube).



И ето го и 'суперчовекът'. Епичното скачане на австриеца Skydiver Феликс Баумгартнер го направи # 6 в световен мащаб на тенденциозна личност на годината, докато Олимпийските игри през 2012 и различните участващи спортисти достигнаха топ търсения в почти всяка страна. От своя страна , NBA играчът Джереми Лин също се повиши в класациите тази година, което го направи тренд спортист # 1 в световен мащаб.

Хората проучваха и други теми. Уеб потребителите имаха сериозен интерес към свободния Интернет, както и не на последно място президентските кампании и най-известните политически гафове. Не е изненадващо, че и трагичните природни бедствия като урагана Sandy се класират на високи позиции при търсене (# 3 в световния тенденциозен списък), но е успокояващо че има и много търсения на [дари за Sandy].

Надяваме се, че харесвате анализа на търсения през 2012 от хора по целия свят. Това е доста показателна картина на това, което ни прави хора: смес от удоволствия и по-високи стремежи.

Amit Singhal, старши вицепрезидент и научен сътрудник в Google

Публикувано от Екипът на Google AdWords за България

Posted:


Хората използват мобилните устройства по различен начин от настолните компютри, затова вероятно няма да се изненадате, че също така взаимодействат различно със съответните реклами. Настройването на отделна кампания за мобилни реклами помага за осигуряването на максимална ефективност на рекламите Ви.
Тези кампании са предназначени за мобилни устройства от висок клас с пълнофункционални интернет браузъри, като например устройства с Android и телефони iPhone.
Рекламодателите, създаващи кампании конкретно за мобилни устройства, обикновено получават по-добра ефективност от мобилните си реклами. Като обособяват такива кампании, рекламодателите получават по-голям контрол над следните техни аспекти:
  • Оферирайте по различен начин: Много рекламодатели използват по-агресивни оферти за кампаниите си за мобилни устройства, тъй като на всяка страница с резултати от мобилното търсене могат да се показват по-малко реклами.
  • Задайте отделен бюджет: Създаването на отделна мобилна кампания позволява да зададете бюджет, конкретно предназначен за мобилни реклами.
  • Тествайте различни ключови думи: Ефективността на ключовите Ви думи може да е различна при мобилните устройства, затова чрез отделна мобилна кампания можете да тествате ключови думи, без това да се отрази на кампанията Ви за настолни компютри.
  • Напишете конкретен за мобилните устройства рекламен текст: Чрез отделна мобилна кампания можете да персонализирате рекламния си текст за потребители на мобилни устройства. Можете например да кажете на клиентите да заявят оферта от телефона си.
  • Използвайте конкретни за мобилните устройства целеви страници: Уебсайтовете се зареждат различно на мобилните устройства, които имат по-малък, често сензорен, екран. Можете да създадете целева страница конкретно за клиентите си с мобилни устройства

Създаване на мобилна кампания конкретно за мобилни устройства

За да създадете кампания за мобилни устройства, използвайте обичайния метод за създаване на нова кампания. В настройките й намерете опцията „Устройства“ и изберете „Искам да си избера...“. Поставете отметка в квадратчето до „Мобилни устройства с пълнофункционални браузъри“ и премахне тези от „Настолни и преносими компютри“ и „Таблети с пълнофункционални браузъри“.
Ако искате, можете да изберете насочване към конкретни мобилни оператори или устройства от менюто „Разширени опции за мобилни устройства и таблети“.

Публикувано от екипът на Google AdWords България

Posted:

www.google.com/doodles



 Как възникна идеята за произхода на тези картинки?

През 1998 г., преди компанията дори да е инкорпорирана, концепцията на дудълите е създадена, когато основателите на Google -  Лари и Сергей си играят с фирменото лого, за да покажат присъствието си на фестивала Burning Man в пустинята Невада. Те поставят рисунка стик фигура зад второто "о" в думата 'Google', и ревизираното лого е замислено като комично съобщение към Google потребителите, че създателите на комманията са "извън офиса" (Out Of Office). Докато първият Doodle е сравнително прост,  се ражда идеята за декориране на фирмено лого, за да се отбележат забележителните събития.







Публикувано от Екипа на Google AdWords - България 

Posted:




В избрания "easymode", може да експериментирате, като кликнете върху отделните струни, барабанни накладки или клавиши, или можете да си поиграете с четири различни ''autoplay'' функции и да оставите машините да свършат всичката работа.  Ако преминете към "Про режим"(promode), може за да свирите на всеки инструмент, използвайки клавиатурата.

Поканете до трима приятели от различни локации, за да се присъединят към Вашия JAM чрез бутоните за споделяне на сайта. Ето го и "Keyboard Cat" jam с приятели: