Когато създадохме функцията за редактиране на електронни таблици през 2009 г., искахме да Ви улесним при извършването на групови промени в кампаниите Ви.  Оттогава пуснахме груповото редактиране, за да Ви помогнем да правите широкомащабни промени в профила си в AdWords, както и груповите качвания на ключови думи, с чиято помощ да добавяте, редактирате и премахвате ключови думи мащабно. Тези две функции обхващат всички възможности на редактирането на електронни таблици, като същевременно са по-мощни и приспособими. Като се има предвид това, оттегляме функцията за редактиране на електронни таблици на 30 май.
 
Ако сте свикнали да използвате редактирането на електронни таблици, можете да направите едно от следните две неща въз основа на това, какво искате да постигнете:
 
1.         Можете да кликнете върху падащото меню „Редактиране“ и да изберете типа групова редакция, която искате да извършите.  Груповите редакции на ключовите Ви думи ще Ви позволят да:
○       търсите и замествате текст в ключовите думи или целевите URL адреси;
○       прибавяте текст към ключовите думи или целевите URL адреси;
○       задавате нови оферти, включително да ги увеличавате до прогнозата за CPC за първа страница или за горе в страницата;
○       увеличавате или намалявате оферти;
○       променяте типовете на съвпадението на ключовите думи;
○       добавяте/премахвате етикети.
2.         Можете да използвате груповите качвания на ключови думи.  На същата страница, където винаги сте можели да изтегляте отчетите за ключовите думи, кликнете върху квадратчето с етикет „С възможност за редактиране“.  При това ще се изтегли специална версия с възможност за редактиране на отчета за ефективността на ключовите думи, която можете да измените и след това да качите. 
 
За повече информация относно използването на тези функции вместо редактирането на електронни таблици, прочетете статията за групови редакции и статията за групови качвания на ключови думи в Помощния ни център.
 
Публикувано от Прашант Вахети (Prashant Baheti), Продуктов мениджър, AdWords