Днешната публикация ще даде насоки относно използването на корекциите на офертите по час.  Тя е четвърта поред в серията за най-добри практики за офериране. Предишните публикации разгледаха стратегиите за оптимизиране при задаване на корекции на офертите по местоположение и за мобилни устройства, както и приоритизирането.

В нашия непрекъснато свързан свят в течение на деня хората търсят от няколко устройства места, на които да отидат, неща, които да купят, и възможности да продължат да се забавляват. Те често използват подобни резултати по различни начини в зависимост от часа от денонощието, през който извършват търсенето си. Например, ако някой търси „почивки в Европа“ по време на работния си ден, възможно е само да набира информация за предстоящо пътуване.  Когато се върне вкъщи и извърши същото търсене вечерта, може да е по-вероятно този човек да разполага с цялата информация, която му е необходима, за да резервира полети и хотели.


С тази непрекъсната свързаност специалистите по маркетинг чрез търсещи машини вече могат да получават уеб трафик денонощно и от цялото земно кълбо. Повечето фирми пак могат да установят пикови дни и часове, когато наблюдават по-добра възвръщаемост на инвестициите и по-ниски разходи.  През други периоди клиентската активност може да е по-слаба и някои фирми може да искат да стимулират допълнителни посещения, дори и разходите да са по-високи. 

Ако фирмата Ви наблюдава редовни цикли в клиентското поведение и ефективността в AdWords през седмицата, тогава използването на функцията за коригиране на офертите по час в подобрените кампании в програмата може да е логично за Вас.  Тази функция може да Ви помогне да подобрите резултатите, като Ви позволява да увеличавате или намалявате офертите по ден от седмицата или час от денонощието.

Първи стъпки с корекциите на офертите по час
Преди да направите корекции, важно е да изберете правилното ниво на детайлност за анализ.  Например ще коригирате офертите по ден от седмицата, осемчасови периоди или по конкретен час?  Макар че може да се изкушавате да оптимизирате по конкретни часове, важно е да се уверите, че разполагате с достатъчно данни, за да вземете решения за всеки времеви период.  Основно правило е да имате 1000 кликвания и 30 реализации за всеки период, който бихте искали да оптимизирате.

Изчисляване на корекциите на офертите Ви по час
Щом решите, че използването на корекции на офертите е правилно за бизнеса Ви, сравнете ефективността на рекламите си през различни часове с целта си за ефективността като цяло.  Това ще Ви помогне лесно да определите правилното коригиране на офертите за всеки времеви период. 
Ако задавате цел посредством целева цена за действие, коригирането на офертите Ви може да бъде изчислено както следва:

Коригиране на офертите по час = 100%* (( Цел на кампанията  / Действителна ефективност) - 1)

Например да кажем, че търгувате на дребно онлайн и установявате, че делнизните са с по-добър трафик и ефективност от съботно-неделните дни. Искате целевата Ви цена на придобиване да е 30 лв. като цяло, но през делничните дни тя е 25 лв., а през съботно-неделните дни – 40 лв.  За да постигнете целта си за ефективността и да реализирате максимална ефикасност, можете да използвате коригиране на офертите по час.  Трябва само да коригирате офертите си за делнични дни с +20%, а тези за съботно-неделните дни с -25%.  Това Ви позволява да оптимизирате съобразно целта си, като оферирате по-настойчиво през делничните дни, когато реализациите са по-рентабилни, и по-умерено през съботно-неделните дни, когато ефективността е по-ниска.

Изпробване и разучаване
Непрекъснатото повторение е ключова част от процеса на оптимизиране. За да се уверите, че постигате оптимални резултати с течение на времето, проверявайте редовно ефективността за всяко коригиране на офертите по час в подраздела „Час“ в настройките на кампанията си. Повишавайте коригирането на офертите си, когато ефективността Ви надхвърля целта Ви, и го понижавайте, когато тя е под нея. Това ще Ви помогне да оптимизирате офертите си и да ги коригирате спрямо променящото се потребителско поведение.

Съвети
Също трябва да се възползвате от тази възможност, за да разучите вътрешните си данни с цел да разберете кога активността Ви е пикова, що се отнася до проценти на реализации, размер на поръчки и общ обем.  Ако имате физически съществуващ магазин или ръководите телефонен център, добре е да вземете предвид съответното си работно време като указател за задаване на коригирането на офертите си по час.  Разучаването на обема на активността през часовете, в които сте отворени, може да Ви даде добра представа за това, кога може да е добре да повишавате или понижавате офертите си.  Например, ако телефонният Ви център е затворен през нощта, може да е добре да понижите офертите си през това време, за да не насочвате клиентите да се обаждат на номер, на който никой няма да им отговори.  По същия начин, ако ръководите физически съществуващ магазин и забележите спадове в трафика през определени часове, може да е добре да повишите офертите за съответните периоди и да пускате реклами с промоционални оферти, за да привличате повече хора към бизнеса си.

Напомняния
Корекциите на офертите по час са ключова част от подобрените кампании.  За да ги използвате редом с корекциите на офертите по местоположение и за мобилни устройства, ще трябва да надстроите кампаниите си.  От 22 юли 2013 г. нататък ще започнем надстройването на всички кампании до подобрени. 

По-късно тази седмица ще разгледаме по-задълбочено начините, по които можете да използвате инструменти като стратегиите за гъвкаво офериране, за да автоматизирате настройките за офертите си въз основа на конкретни бизнес цели, като цена на придобиване.

Публикувано от Тинг Жанг (Ting Zhang), „Решения за глобално търсене“