В днешния свят на постоянна свързаност хората се прехвърлят от едно устройство на друго в течение на деня. Тази многоекранна реалност създава нови възможности за специалистите по маркетинг да достигат до клиентите в рамките на различни устройства по всяко време и навсякъде. През февруари лансирахме подобрените кампании в AdWords, за да помогнем на рекламодателите да се възползват от тези нови възможности и да управляват рекламните си кампании по-ефикасно.

До автоматичното надстройване на 22 юли остава по-малко от месец и рекламодателите вече надстроиха над 4,5 милиона кампании. Съзнаваме, че надстройването изисква известна работа, затова оценяваме усилията, които много от Вас са вложили в процеса. Много браншови лидери и рекламодатели споделиха напредъка, резултатите и историите си с нас.  Следват само някои примери:

  M&M’S – В съвместна работа с партньорската си агенция, The DuMont Project, марката на M&M’S – MY M&M’S отчете изключително силни резултати след надстройването до подобрените кампании, включително 41% увеличение на процентите на реализация, 22% увеличение на приходите и 31% повишение на възвръщаемостта на инвестициите (ROI) за кампаниите в мрежата за търсене. В рамките на мрежата за търсене и дисплейната мрежа MY M&M’S отчете 15% повишение на ROI. Компанията първоначално мислеше, че комбинирането на настолни компютри и таблети в една категория може да се отрази отрицателно на продажбите. Но много бързо разбра, че комбинирането им всъщност доведе до по-висока ROI. Компанията също намали броя кампании, които управляваше, от над 100 до 50 – като спести пет часа на седмица за управлението им. 
   Colombo & Hurd – Тази малка юридическа фирма, базирана във Флорида, работи с партньора си за софтуер за търсене, агенцията WordStream, за да надстрои кампаниите си. Двата екипа извършиха надстройването – включително пълно актуализиране на стратегиите за офериране за мобилни устройства, местоположение и час от денонощието на Colombo & Hurd’s, за по-малко от 30 минути. От надстройването до подобрените кампании насам Colombo & Hurd отчете, че честотата на кликване за мобилни устройства се е повишила с 53%, цените на кликване (CPC) са спаднали с 13%, а процентите на реализация за мобилни устройства са се увеличили три пъти.
   American Apparel – Търговецът на дребно се нуждаеше от по-лесен и по-добър начин да достига до клиентите си, където и да се намират и всеки път, когато търсят артикулите или магазините на American Apparel. С подобрените кампании компанията използва функцията за офериране по близост и зададе корекции на офертите за мобилни устройства на 100% за определен радиус около магазините си. От надстройването насам компанията отчете впечатляващи резултати, като мобилните реализации се увеличиха два пъти, а общата честота на кликване нарасна със 7%. Също бе установена ползата от новите функции, които са част от подобрените кампании, като надстроените връзки към сайта и отчитането за тях.
   Рекламни платформи на трети страни – Много платформи и агенции за маркетинг чрез търсещи машини  се интегрираха с подобрените кампании, за да помогнат на клиентите си да се възползват от мощните нови функции. Един доставчик наскоро публикува подробно ръководство, за да помогне на рекламодателите с надстройването, и сподели положителния напредък, който наблюдаваше сред клиентите си. Бе отбелязано: „Установихме положителни резултати при рекламодатели, които избраха да се прехвърлят рано. Наскоро голяма компания за финансови услуги успешно се прехвърли към подобрените кампании на [нашата] платформа и оптимизира, за да увеличи възможните клиенти с 64%, като същевременно намали своя CPL с 37% в рамките на значителна част от кампаниите си.“ Клиентът също установи, че през първия месец след надстройването цените на кликване (CPC) спаднаха с 2%, докато кликванията се увеличиха с 6%.

От първите дни на поетапното въвеждане десетки компании за маркетинг чрез търсещи машини съветват рекламодателите да се прехвърлят към подобрените кампании. Някои съвети (като помощта, оказвана от много от горепосочените компании) бяха изключително ценни, докато други бяха по-теоретични. Всеки рекламодател е различен, затова е важно да преглеждате собствените си показатели и да преповтаряте въз основа на собствените си бизнес цели. Няма два еднакви профила, затова е важно да започнете, за да видите как подобрените кампании могат да работят за Вас по най-добрия начин. Ключовите предимства, за които неотменно чуваме от браншовите лидери и рекламодателите, са:

1.        По-добро вземане на решения, което е възможно чрез подобрено отчитане по устройство и местоположение, както и по-подробно отчитане за ефективността на разширенията на рекламите.
2.      Пестене на време чрез намаляване на броя кампании, които се изискват за управление на различните контексти на потребителите.
3.    Подобрено управление на кампаниите чрез функции, като коригиране на офертите, формати за конкретни устройства и гъвкави стратегии за офериране. 
4.     Нови начини за приравняване с бизнес целите и операциите Ви със способността да се насрочват конкретните дати, дни от седмицата или часове от денонощието за разширенията и връзките Ви към сайта или на ниво рекламна група, или на ниво кампания.
5.      По-добри начини за ангажиране с потребителите на мобилната среда чрез рекламни послания и връзки към сайта, предпочитани за мобилни устройства, както и офериране по близост за достигане до хора, които са в района и в движение.

Можете да прочетете за най-добрите практики за подобрените кампании и други истории на рекламодатели в уебсайта за този тип кампании.

Учим се от отзивите Ви, докато продължаваме да подобряваме AdWords за този нов свят на постоянна свързаност. По-важно е от всякога за всеки бизнес да достига до клиентите в рамките на различни устройства по уместен начин и работим усилено върху изграждането на нови функции и подобрения, за да Ви помогнем да правите това успешно с AdWords.

Публикувано от Сридхар Рамасуами (Sridhar Ramaswamy), Старши вицепрезидент „Реклами и търговия“