Важни промени в Общите условия на AdWords 

 

Ако използвате AdWords , сте се съгласи с нашите условия. Те са важни , за да имаме общо разбиране в основни области като правила за рекламиране , анулиране на профил, плащания, разрешаване на спорове и отговорност .

С напредъка в нашите рекламни платформи и глобалния растеж, който постигаме, ние трябва да направим няколко промени. Днес пускаме нов набор от условия за клиентите в Европа , Близкия Изток и Африка .

Какво е ново?

Една от основните промени , които ще забележите в обновените условия е, че те включват нови рекламни продукти и услуги. Например, в някои случаи вече предлагаме реклами от трети страни , така че ще прочетете за това как може да решавате такъв вид спорове. Други промени включват актуализация на линковете към нашите политики и по-добра съгласуваност между рекламните ни условия в световен мащаб.

Важни необходими действия

Ще разполагате с 45 дни, за да прегледате и приемете новите Общи условия на AdWords . Ако не ги приемете в срок от 45 дни , показването на рекламите Ви може да бъде поставено на пауза, докато ги прегледате и се съгласите с тях.

За да прегледате и приемете новите Общи условия на AdWords, трябва само да влезете в профила си от https://adwords.google.com . Вие автоматично ще бъдете отведени до страницата с актуализираните правила и условия. След това кликнете за да покаже, че ги приемате.

Не виждате новите условия , когато влезете в профила си ?

Не се притеснявайте ! Ако не виждате новите условия , когато влезете в профила си , няма какво повече да направите точно в този момент. Понеже актуализираме новите условия на периодичен принцип, може да бъде насрочени за по-късен етап. Друга причина може да е, че условията може вече да са били приети от някого, когото сте упълномощили да управлява профила Ви.

Повече информация

Съветваме Ви да прочетете актуализираните Общи Условия внимателно. За повече информация относно тази промяна, включително и пълен списък на страни и територии, където тези промени се прилагат, моля, посетете Помощния център на AdWords .