Posted:
Google Мениджър на Маркери 

Google Мениджър на маркери Ви позволява удобно да управлявате маркери в сайта си. Вместо да редактирате кода на сайта, от потребителския интерфейс на продукта можете да добавяте и актуализирате маркери на AdWords, Google Анализ, Floodlight и на трети страни. Това намалява грешките, премахва необходимостта да ползвате уеб администратор за целта и Ви позволява бързо да внедрявате маркери в сайта си.
Работата с Google Мениджър на маркери има няколко предимства спрямо използването на отделни маркери.
  • Добавяйте, актуализирайте и премахвайте маркери, без да променяте HTML кода. Това намалява вероятността за грешки и Ви позволява да внедрявате нови маркери незабавно, без съдействие от уеб администратор.
  • Google Мениджър на маркери задейства маркерите Ви асинхронно, така че страниците Ви често се зареждат по-бързо, отколкото ако използвахте отделни маркери.
  • Инструментите за работния поток Ви показват дали маркерите Ви функционират, както се предполага
Начин на работа
Google Мениджър на маркери работи чрез един маркер, наречен контейнерен фрагмент, който поставяте на всички страници в уебсайта си. Този фрагмент заменя маркерите на AdWords, Google Анализ, Floodlight и др. на сайта Ви. (За списък с поддържаните маркери прочетете Маркери.) След като добавите към сайта си контейнерен фрагмент, актуализирате, добавяте и администрирате маркери от профила си в Google Мениджър на маркери.
Профилът Ви в Google Мениджър на маркери Ви позволява да администрирате маркерите на един или повече уебсайтове. Макар че от един профил в Google можете да настроите няколко профила в Google Мениджър на маркери, обикновено Ви е нужен само един такъв за фирма. Прочетете Настройване и работен процес, за да научите повече.
Настройване
За да управлявате маркерите си с Google Мениджър на маркери, трябва да направите следното:
  • Отидете на адрес google.bg/tagmanager, за да създадете профил в Google Мениджър на маркери (или за да влезете в съществуващ профил).
  • Създайте в профила контейнер за сайта си.
  • Добавете фрагмента на контейнера към сайта си, като на него премахнете съществуващите маркери.
Вече сте готови да добавите маркери към сайта си през потребителския интерфейс на Google Мениджър на маркери. За повече информация прочетете Настройване и работен процес.















Публикувано от Екипът на Google AdWords България

Posted:

Подобряване на AdWords според динамично развиващия се оналйн свят 


Днес надстройваме AdWords, като въвеждаме „подобрени кампании“. Това е първата стъпка, която ще Ви помогне да управлявате рекламните си кампании по-лесно и по-прецизно в свят изпълнен с разнообразен вид от устройства.



Posted:

Проследяване дела на импресиите 

Лесен начин да разберете стойността на дела на импресиите е да гледате на онлайн рекламирането като на вкусна торта. Вие и конкурентите Ви се опитвате да грабнете най-голямото парче от нея. Посредством проследяването на показателите за дела на импресиите си сравнявате размера на своето парче спрямо цялата торта.
Наличните показатели за дела на импресиите конкретно за отделните мрежи включва:
  • Дял на импр. в мрежата за търсене: Импресиите, които сте получили в мрежата за търсене, делено на прогнозния брой импресии, за чието получаване сте отговаряли на условията.

  • Дял на импр. в дисплейната мрежа: Импресиите, които сте получили в дисплейната мрежа, делено на прогнозния брой импресии, за чието получаване сте отговаряли на условията.

  • Дял на проп. импр. в мрежата за търсене (бюджет): Процентът от времето, през което рекламите Ви не са били показвани в мрежата за търсене поради недостатъчен бюджет. Тези данни са налице само на ниво кампания.

  • Дял на проп. импр. в дисплейната мрежа (бюджет): Процентът от времето, през което рекламите Ви не са били показвани в дисплейната мрежа поради недостатъчен бюджет. Тези данни са налице само на ниво кампания.

  • Дял на проп. импр. в мрежата. за търсене (ранг): Процентът от времето, през което рекламите Ви не са били показвани в мрежата за търсене поради нисък рекламен ранг. Забележка: Ако в даден момент от разглеждания период от време бюджетът Ви е бил изчерпан, делът на пропуснатите импресии (ранг) няма да бъде показан в раздела „Рекламни групи“.

  • Дял на проп. импр. в дисплейната мрежа (ранг): The percentage of time that your ads weren't shown on the Display Network due to poor Ad Rank. Забележка: Ако в даден момент от разглеждания период от време бюджетът Ви е бил изчерпан, делът на пропуснатите импресии (ранг) няма да бъде показан в раздела „Рекламни групи“.

  • Дял на импр. с точно съотетствие в мрежата за търсене: Процентът импресии, които сте получили за търсения, съответстващи точно на ключовата Ви дума, делено на прогнозния брой импресии с точно съответствие, за чието получаване сте отговаряли на условията. Тези данни са налице само за кампании и рекламни групи в мрежата за търсене.

Преглед на данните за дела на импресиите

  1. Влезте в профила си в AdWords 
  2. Кликнете върху раздела Кампании-Всички онлайн кампании
  3. Кликнете върху бутона Графи над таблицата със статистическите си данни, след което изберете „Персонализиране на графите“ от падащото меню.
  4. Кликнете върху Конкурентни показатели, след което добавете представляващите интерес за Вас графи за дела на импресиите.
  5. Кликнете върху Запазване. Информация за дела на импресиите вече ще се показва в таблицата със статистическите Ви данни.
  6. За да изтеглите данните в отчет, кликнете върху бутона за изтегляне икона „Изтегляне в лентата с инструменти над таблицата.
Публикувано от Екипът на Google AdWords България