Posted:


Posted:

Развивайки се с Google + 


Днес пускаме новa информация за това как Google+ работи за разширяване на съществуващите маркетингови кампании на автомобилните марки. Например, открихме, че марките може да увеличат 91% от реализациите си за търсения нa термини без марки, когато социалния знак +1 присъства.
Моля, проверете нашия infographic долу за допълнителни идеи и съвети. Също така посетете нашия Google+ бизнес сайт, за да научите повече за Google+.


Gretchen Howard, Director of Global Social Solutions

Posted:



В днешно време хората са винаги във връзка и търсят от всякакви видове устройства. Рекламодателите се стремят да намерят начини за достигане до хората с реклами, които са подходящи за условията, в които се намират, като местоположението им, частта от деня и използваното от тях устройство. Чрез подобрени кампании можете лесно да променяте офертите си в зависимост от устройството, местоположението и частта от деня, като правите всичко в рамките на една кампания.
 
Пример: Търговец, който рекламира в няколко канала, иска да достигне до хора, търсещи „стоки за тържества“, намиращи се в близост до магазините му. Чрез корекции на офертата с три лесни въвеждания той може да оферира 50% повече за хора, които се намират на разстояние до два километра, 20% по-малко за търсения през делничните дни и 25% повече за тези, извършвани от смартфони.

В настоящата публикация и в уеб семинара на „Учете с Google“ на 21 февруари, четвъртък, от 10 ч. PST (регистрирайте се тук) ще разгледаме по-задълбочено новите инструменти за офериране и корекциите на мобилните оферти. Уеб семинарът ще се съсредоточи и върху някои подобрения в мобилните реклами.

Корекции на офертите
В подобрената кампания започвате със задаване на стандартни оферти, които достигат до всички устройства. След това можете да зададете техни корекции, за да ги увеличите или намалите за мобилни устройства и различни условия, като местоположение и част от деня. Задаването на по-високи оферти, когато и където е по-вероятно да удовлетворите намерението на клиента, може да увеличи видимостта на рекламата Ви и потенциално да доведе до повече посещения и продажби. Задаването на по-ниски за условия, където качеството на възможните клиенти или средната стойност на поръчките са по-неефективни, може да подобри възвръщаемостта на инвестициите Ви, макар че може да видите по-малко посещения и общи продажби.

Оферирането за устройства с по-големи екрани, като настолни, преносими компютри и таблети, е групирано на едно място в подобрените кампании. Както ние, така и други представители на отрасъла виждат, че поведението на потребителите при търсене на тези големи устройства е доста сходно, което се отнася и за цялостната ефективност на рекламодателите на тях.

Корекциите на офертите се комбинират чрез умножение. Ако зададете няколко корекции на офертата въз основа на местоположението, ще се приложи само най-конкретната.
 
Продължение на примера по-горе: Офертата за макс. CPC на търговеца за ключовата дума „[стоки за тържества]“ е 1 лв. Когато някой търси по нея на смартфон и е на разстояние до два километра от магазина в сряда, ще се приложат зададените корекции на офертата за местоположение, време и мобилно устройство. Така офертата за CPC на търговеца за това конкретно търсене става 1,50 лв. (1 лв. x (100% + 50%) x (100% – 20%) x (100% + 25%) = 1,50 лв.).  


Интерфейсът на AdWords предоставя калкулатор, който Ви показва как няколко корекции на офертите може да се съчетаят и да им повлияят.

Оценяване на мобилните устройства и задаване на корекция на мобилна оферта
Хората могат да извършват богат набор от действия на смартфоните си. Освен че могат да пазаруват директно от мобилния Ви сайт, клиентите може да се обадят във фирмата Ви, да кликнат върху упътвания за маршрута до магазин, за да го посетят, да изтеглят приложение и дори по-късно да осъществят реализация на друго устройство. Традиционното отчитане на реализациите онлайн обаче може да не покаже целия път на потребителя от устройство на устройство и следователно да доведе до недооценяване на мобилните устройства. Умелите специалисти по маркетинг се вглеждат по-задълбочено, за да преценят всички предимства, които те носят на бизнеса им. Запознайте се например с това, как Radio Shack, голяма фирма за търговия на дребно с потребителска електроника, рекламираща в няколко канала, подхожда стратегически към мобилното си офериране и измерване тук.

Чрез подобрена кампания можете да изберете корекция на мобилната оферта, за да повлияете на позицията на рекламата, кликванията и разходите си на мобилни устройства. С цел онагледяване следват няколко примера как рекламодателите задават мобилните си оферти като процент от тези за настолни устройства през последните няколко месеца (действителните CPC може да са различни).

        Рекламодателите от австралийския отрасъл за търговия на дребно задават мобилните си оферти така, че да представляват средно 103% от тези за настолни устройства.
        Рекламодателите от отрасъла на недвижимите имоти в САЩ задават мобилните си оферти така, че да представляват средно 91% от тези за настолни устройства.
        Рекламодателите от канадския отрасъл, свързан с пътувания, задават мобилните си оферти така, че да представляват средно 88% от тези за настолни устройства.

Във всяка кампания, която надстроите до подобрена, ще видите прогнозната промяна в импресиите, кликванията и разходите в зависимост от избраната от Вас корекция на мобилната оферта. Предложената корекция Ви показва как подобни рекламодатели оферират за мобилни спрямо други устройства.

Опитните специалисти по маркетинг чрез търсещи машини знаят, че офертите са един от многото фактори, които влияят върху цялостната ефективност на кампанията, наред с ключовите думи, рекламите, разширенията и целевите страници. Затова, след като зададете корекция на мобилната оферта, периодично измервайте резултатите си и правете необходимите промени, за да изпълните по-добре целите на кампанията си.

Отзиви
Искаме да постигате успехи с AdWords и затова се интересуваме живо от отзивите Ви. Когато започнете да използвате подобрени кампании, моля, споделете мнението си чрез този формуляр, за да можем да продължим да усъвършенстваме продукта.

Публикувано от Суроджит Чатърджи (Surojit Chatterjee), групов продуктов мениджър

Posted:



Posted:


Баба Марта бързала, мартенички вързала, на момиче, на кокиче, на момче и на дръвче.

Публикувано от Екипът на Google AdWords България