Posted:

Дългият път към дома с помощта на Google Earth 




Тази невероятна истинска история игнорира десетилетия мили и континенти . Ако я нямаше надеждата , решителността и технологиите, Saroo щеше да остане завинаги загубен.


Влакът, с който Saroo се е изгубил, тръгва от Berhanpur , Индия, и Saroo се озовава на 1500 км разстояние от дома, в Калкута . В продължение на седмици , той оцелява по улиците . В крайна сметка той е взет в сиропиталище , където е приет от Brierleys , австралийски семейството . Той се мести от другата страна на океана в град Хобарт, Тасмания . На шест години , Saroo има ново семейство , дом, страната и име. Въпреки че Saroo Munshi Khan не може да намери дома си, той никога не се отказа да търси .

През 2011 г. , използвайки неясните си спомени и Google Earth , Saroo идентифицира родния си град . Използвайки функцията 'ruler' в Google Earth , той начертава радиуса като прави предположение за това до къде е пътувал с влака . След безброй часове разглеждайки тази местност със Google Earth View опцията на Google Earth , той се натъква на необичайна забележителност на земята, която го довежда до следващата следа, помогайки му да отключи спомени от детсвтото си, когато е бил на пет. В крайна сметка той забелязва един квартал , улица и покрив, които му се струват познати.

През 2012 г. Saroo предприема пътуване от Австралия обратно към Khandwa, Индия. След като пристига, той споделя историята си с местните жители, които му помагат да намери пътя обратно към дома, към майка си и оцелелите си брат и сестра. Двадесет и шест години, след като случайно напуска дома, той най-накрая намира пътя си обратно.



Posted:

Използване на гъвкави стратегии за офериране 


  • Гъвкавите стратегии за офериране автоматично задават оферти, за да оптимизират целите Ви за ефективност в рамките на конкретни кампании, рекламни групи и ключови думи.
  • След като създадете стратегия, тя се съхранява във Вашата Споделена библиотека с цел централизирано управление и проследяване на ефективността. Можете да я приложите от раздела КампанииРекламни групи или Ключови думи.
Предимства на гъвкавите стратегии за офериране
Гъвкавите стратегии за офериране Ви дават възможност да оферирате автоматично точно когато, където и както искате – в рамките на няколко кампании или в отделна част на дадена кампания.
Чрез прилагане например на стратегията „Постигане на максимален брой кликвания в рамките на целевите разходи“ към ключовите Ви думи с по-нисък приоритет AdWords автоматично оптимизира оферирането за тях, като същевременно запазвате контрол над ръчното офериране за най-важните си ключови думи. Можете също да приложите стратегията „Насочване по местоположението на страницата за търсене“ към важни ключови думи в кампаниите си, за да увеличите вероятността рекламите Ви да се показват възможно най-много на първата страница с резултати от Google Търсене.
За да Ви помогнат да подобрите ефективността си, някои от нашите стратегии за офериране включват подробности в реално време, като устройство, браузър, местоположение и час от денонощието, за коригиране на офертите Ви по време на всеки рекламен търг.
Може да видите различните типове гъвкавите стратегии за офериране и за това как да ги създавате в тази статия от нашия помощен център.
Публикувано от Екипът на Google AdWords