Toll Brothers и Wayfair.com развиват бизнеса си чрез пазарни аудитории

Представете си, че можете да се свържете с купувачите в точния момент, в който са готови да направят покупка.

Това е идеята зад нашата функция пазарни аудитории, опция за показване на AdWords, която стартирахме през миналата година. Използвайки знаци за закупуване, като посетени сайтове, кликнати реклами и скорошни реализации, тя свързва рекламите Ви с потребители, които активно проучват или сравняват продукти и услуги в дисплейната мрежа на Google.  Година по-късно, пазарните аудитории помагат на компании като Wayfair.com, вторият по големина търговец на домашни потреби в Америка, и Toll Brothers, строителна компания за луксозни жилища, да се свързват мащабно с подходящи възможни клиенти.

Wayfair отчита до 20% по-висок процент на реакция спрямо рекламите с пазарните си реклами.„Имате много по-голяма възможност да намерите ефективно клиенти, които са точно на прага да направят покупка“, заявява Бен Янг (Ben Young), старши бизнес анализатор в Wayfair. „Те са преминали през процеса на обмисляне и просто търсят перфектното предложение или перфектното място, където да направят поръчката си“.

Toll Brothers достигнаха до купувачи в пазара в сегмента недвижими имоти и свързани с дома сегменти като „жилищни имоти за продажба“, „домашен декор“ и „домашно обзавеждане“. Резултати: те постигат с до 50% по-ниски CPA, повече възможни клиенти и честота на кликване (CTR) с до три-пъти по-висока от преди за реклами за ремаркетинг. „Едно от най-големите ни предизвикателства е квалификацията“, заявява Тим Бол (Tim Bolle), онлайн маркетинг мениджър в Toll Brothers. „Когато научихме за пазарните аудитории, това бе начин да достигнем до по-квалифицирана аудитория от хора, активно търсещи дом“.

Пазарните аудитории са лесни за добавяне към кампаниите Ви. Те се намират в раздела „Интереси и ремаркетинг“ в секцията „Дисплейна мрежа“ на AdWords. Рекламодателите могат да избират пазарни аудитории в 14 различни сектора на повече от една дузина езици, включително японски, френски, испански и немски, а в бъдеще ще бъдат включени и много други. За да научите повече, посетете Помощния център на AdWords.

Публикувано от Дия Джоли (Diya Jolly), продуктов мениджър, Дисплейна мрежа на Google