По-опростен начин за управление на фирмените Ви местоположения в АdWords


Радваме се да Ви представим надстроени разширения за местоположение – по-добър начин да показвате фирмените си местоположения във всяка реклама, след като свържете профилите си в Google My Business и AdWords.

Потребителите все повече търсят онлайн информация като например упътвания за автомобилни маршрути, работно време или продукти и услуги, предлагани от местни фирми. Проучванията показват, че 50% от потребителите посещават магазин в рамките на един ден след търсенето за местна информация от смартфоните си.

Тъй като хората най-вероятно ще посетят магазин на базата на това, което виждат в онлайн търсенето е важно да се възползвате от всяка възможност за представяне на местоположението си. Наскоро надстроените разширения за местоположение Ви позволяват да включвате местоположенията на магазините си във всички кампании, за да може всяка реклама да предоставя най-подходящата локална информация в точните моменти.

Много от Вас вече включват информацията за местната си фирма с помощта на разширения за местоположение на ниво кампания в реклами в Google Търсене и Google Карти. Сега има по-бърз и по-добър начин да направите това на ниво профил. Можете да управлявате всичките си фирмени адреси чрез Google My Business (по-рано известен като Google Places за бизнес). След това свържете профилите си в Google My Business и AdWords за автоматично показване на подходяща информация за фирмените местоположения във всичките Ви кампании в AdWords.

„Разширенията за местоположение на ниво профил ни спестяват часове при управлението на големи профили. Добавянето на местоположенията на магазините към един профил в Google My Business и след това свързването им с AdWords означава, че не е необходимо да губите време за ръчно актуализиране на адресите във всяка отделна кампания, като същевременно запазвате точността. Всяка спестена минута е повече време, което можем да прекараме в подобряване на ефективността“.


Ема Макдоналд (Emma MacDonald),
Директор по стратегия за търсене, Optimedia


Основни предимства
Мащаб и обхват. Новият Google My Business прави по-лесно управлението на бизнес обявите Ви в Google и свързването им с AdWords. По-рано разширенията за местоположение трябваше да бъдат настройвани за всяка кампания. Вече можете да настроите надстроените разширения за местоположение на ниво профил и те автоматично ще бъдат активирани за всички кампании в профила Ви в AdWords. 
По-лесно оптимизиране. Фирмените адреси, които свързвате с профила си в AdWords, могат да бъдат използвани също и за насочване и коригиране на офертите по местоположение. Например: можете да насочвате рекламите към България, след което да оферирате +80% за зоната в радиус от 4 км от всички фирмени местоположения, които сте свързали в една-единствена стъпка.

Първи стъпки

1. Създайте профила си в Google My Business и добавете фирмените си местоположения.
Ако сте собственик на фирма с физически местоположения и все още не използвате Google My Business, можете да се регистрирате безплатно. Google My Business улеснява свързването с клиентите Ви, поддържането на фирмената Ви информация актуална, добавянето на снимки и др.
2. Свържете профила си в Google My Business с AdWords.
Свързването на профилите Ви в една лесна стъпка позволява фирмената Ви информация да се показва с рекламите Ви. Всички кампании ще имат автоматично активирани разширения за местоположение, когато свържете профилите си. Ще можете също така да персонализирате надстроените си разширения за местоположение за различни устройства. Научете повече.
Тази промяна е част от по-широките ни усилия да Ви помагаме да достигате по-добре до клиентите, тъй като все повече хора търсят подходящо местно съдържание, докато са в движение. Ще продължим да подобряваме разширенията за местоположение на ниво профил с цел надстройване на всички профили в AdWords през следващите няколко месеца.

Можете да научите повече за надстроените разширения за местоположение в нашия Помощен център.

Айлийн Танг (Aileen Tang), старши продуктов мениджър за местни реклами