YouTube става достъпен за българските рекламодатели





Сега българските рекламодатели могат по-ефективно и атрактивно да стигнат до потребителите

София, 19 март, 2014. От 18ти март българските рекламодатели могат да достигнат до потенциалните си клиенти по-ефективно чрез реклама в платформата YouTube. YouTube предлага много възможности за рекламодатели и партньори, позволявайки им да достигнат до голям спектър от интернет потребители в България и извън нея. Като един от най-популярните сайтове в света, YouTube ще помогне да популяризирате бранда си и да насърчите потребителите да използват вашите продукти и услуги. YouTube ви позволява да достигнете до 72% от интернет потребителите в България и над 50% от населението на възраст над 16 години. (TNS данни, 2014 г.)

Интерактивна реклама
Рекламодателите в България вече ще могат да достигат по нов начин до потребителите и да спечелят вниманието им тогава, когато те търсят и гледат видео в YouTube.

  • Рекламодателите могат да достигнат до потребителите като им предложат качествено съдържание чрез TrueView рекламни формати:  In-Stream и In-Display;
  • Видео рекламите могат да бъдат възпроизвеждани преди, след или по време на видеото, което потребителят е избрал.



Роби Дуек, Мениджър - продукти за Бранд реклама, за Централна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка заяви: “Рекламодателите искат и се нуждаят да бъдaт там, където са потенциалните им потребители. С 1 милиард уникални месечни потребители и 100 часа видео съдържание, качвано в YouTube всяка минута, в платформата има много ангажирани потребителите, които търсят, гледат, харесват, споделят и коментират видеоклипове. С иновативните си TrueView формати, за които рекламодателите плащат само при видяно рекламно видео, YouTube е ефективна платформа за промотиране на вашия бранд и увеличаване на продажбите ви." 

Роби Дуек и други експерти от Google ще бъдат гост-лектори на предстоящата конференция Webit CEE на 9 април, където ще разкажат повече за възможностите, които видео рекламата и YouTube предлагат на българските рекламодатели, за да спечелят и задържат внимането на тяхната аудитория.