Posted:
Радваме се да предоставим на Вашето внимание новия тип кампания в мрежата за търсене - инсталиране на мобилни приложения (Mobile App Installs). До скоро съществуващите решения в AdWords, насочени към мобилните приложения, обхващаха само дисплейната мрежа.
Кампаниите за инсталиране на мобилни приложения в мрежата за търсене се характеризират със следното:
  • Използват насочване в мрежата за търсене на база ключови думи.
  • Насочват потребителите директно към страницата на приложението в Google Play или Apple App Store, от където то може да бъде свалено.
  • Рекламите се показват само, когато търсенето се осъществява от мобилни устройства (телефони и/или таблети), като има възможност за изключване на таблетите. Ако приложението е само за таблети, мобилните телефони се изключват автоматично.
За Android приложения са достъпни следните допълнителни функционалности:
  • Автоматично отчитане на реализации при инсталиране на приложението (без да е нужно да се използва специален код).
  • Показване на рекламите само на устройства, на които приложението все още не е инсталирано.
  • Стратегията за офериране по подразбиране е CPA, като тя може да се активира без нужните за другите типове кампании 15 реализации за последните 30 дни.



Posted:

Хората очакват информацията да бъде на една ръка разстояние, независимо дали става въпрос за намиране на най-близката закусвалня или за резервиране на полет.  При това търсят цялата тази информация на малки екрани – понякога не по-големи от 4 инча. Това означава, че в мобилните реклами всеки знак трябва да добре подбран.
Днес обявяваме подобрение в начина, по който рекламите изглеждат на смартфони, така че потребителите да могат по-лесно и по-бързо да намират търсените от тях неща, когато са в движение.  От 2015г. вместо втория ред от рекламния текст (втория описателен ред) на мобилните Ви реклами в мрежата за търсене може да се показват разширенията на рекламите. Вторият описателен ред може да се показва или не в зависимост от ефективността, която се очаква да има рекламата. Целта на тези подобрения е на клиентите да се показва по-подходяща и полезна информация. Много рекламодатели вече са оптимизирали рекламния си текст така, че да е актуализиран за по-дълги заглавия при спазване на нашите най-добри практики за реклами, ето защо в повечето случаи не се налага да се предприемат други действия.
Открояване на информацията, която е най-важна за мобилните Ви клиенти
Като показваме разширенията на рекламите на това по-видно място, предоставяме на потребителите по-лесен достъп до информация за бизнеса Ви, например местоположението му и предлаганите от Вас продукти. Рекламодателите ще установят, че ефективността на рекламите е подобрена, тъй като ще можете:
Как изглежда това
Да разгледаме примерна фирма, наречена Flowers Forever, за да видим как ще работи тази актуализация.  Преди нея хората, търсили по „цветя“ в Google.com, виждаха рекламата отляво, показваща URL адреса на бизнеса, два реда с обща информация и връзка за подаване на поръчки.


След актуализацията потенциалните клиенти може да виждат маркер на Google Карти, показващ местоположението на цветарския магазин, в допълнение към URL адреса на уебсайта, рекламното послание и онлайн формуляра за поръчка – всичко в рамките на една-единствена реклама.  
Като премахваме втория ред от рекламния текст, даваме възможност за по-висока ангажираност на потенциалните клиенти с рекламите – в този случай това е допълнителното разширение за местоположение.  Само с едно кликване от смартфоните си потребителите могат вече директно да се ангажират с Flowers Forever по три начина: могат да посетят мобилния уебсайт, да подадат поръчка или да получат упътвания как да посетят магазина.
Извличане на максимални ползи от мобилните Ви реклами
Макар че не се налага да предприемате конкретни действия за тези подобрения, винаги е добре да имате предвид следните най-добри практики за мобилните реклами:
  • Уверете се, че най-важната информация за Вас е в първия ред от рекламния текст (първия описателен ред), за да отговорите на потребностите на клиентите си незабавно. Не забравяйте да съобразите този текст с ограничението от 35 знака.
  • Активирайте всички подходящи разширения, за да помогнете на потребителите да намират информацията по-бързо и да увеличите честотaтa на кликване (CTR).
  • Използвайте реклами с предпочитание за мобилни устройства, за да помогнете на потребителите да предприемат бързи и лесни действия, когато са в движение.  Ще получите също така по-добри резултати, когато рекламите Ви са по-подходящи за търсещи информация мобилни потребители.

Работим постоянно за приспособяване на продуктите ни, така че да отговарят по-добре на нуждите на потребителите и да помагаме на фирмите да се свързват с клиентите. Макар да смятаме, че тези нови актуализации ще осигурят подобрена ефективност за мобилните Ви реклами, можете да се откажете от това предложение, когато то вече е активно през октомври, чрез формуляра в статия в Помощния център.

Публикувано от Сентил Харирамасами (Senthil Hariramasamy), продуктов мениджър, AdWords

Posted:


Присъединете се към събитието в Google+
Когато уебинарът започне ще можете да го гледате в YouTube канала на Google AdWords за България

Posted:


Независимо дали става въпрос за безплатна доставка за лаптопи, или гаранция за най-добра цена за смартфони, с колкото повече информация разполагат хората, толкова по-добри решения за покупка могат да направят онлайн. Ето защо представяме разширенията за поле за надпис: допълнителен текст, който се показва с рекламите Ви в мрежата за търсене на Google, открояващ конкретна информация за Вашите продукти и услуги.

Примерна текстова реклама, в която са откроени разширенията за поле за надпис

Подчертайте посланието си
Разширенията за поле за надпис открояват стойността, преди потенциалните клиенти да кликнат върху рекламата Ви, като същевременно играят роля при формирането на рекламния ранг. Използвайте ги, за да привлечете вниманието към важни подробности и предимства на продукта си или наблегнете на това, което отличава фирмата Ви от конкурентите.
Разширенията за поле за надпис ни позволиха да запознаем клиентите си с услугите и удобствата, които предлагат нашите хотели. Балнеологичните центрове, ресторантите и заседателните зали са само част от атрактивните опции, предлагани в нашите хотели, които не могат да бъдат видени посредством традиционна кампания за стимулиране на приходите. Само месец след внедряването на разширенията за поле за надпис наблюдавахме 9% увеличение на процента на реализация.“ – Джеймс Хероуър (James Harrower), старши мениджър „Търсене“, Hilton Worldwide
Разширенията за поле за надпис могат да се използват ефективно и в комбинация с други рекламни формати. Така например, ако вече използвате връзки към сайта за „Дамско облекло“ и „Отново на училище“, създайте поле за надпис за „намаление от 20% за целия сайт“, за да убедите хората да кликнат и да извършат покупка. Или ако използвате разширения за обаждания, акцентирайте върху „денонощна поддръжка“, така че клиентите Ви да знаят, че могат да се обадят на фирмата Ви за помощ. Каквото и да решите, постарайте се полетата за надпис да са насочени и уместни.

Създайте първото си поле за надпис
Можете да управлявате, насрочвате и изготвяте отчети за разширенията за поле за надпис от раздела Разширения на рекламите. Тъй като те могат да се добавят на ниво профил, кампания или рекламна група, можете да предоставите по-обща информация за продуктите и услугите си на ниво профил или кампания и по-подробна информация на ниво рекламна група.
Възможно е например да добавите поле за надпис за „Специални отстъпки“ или „Безплатна доставка“ за кампании, съдържащи по-общи ключови думи, като евтини полети или обувки. Или да добавите поле за надпис с подробности за продуктите на ниво рекламна група като допълнение към по-конкретни ключови думи, като мъжки маратонки или кафемашини за 12 чаши.
Имайте предвид, че с рекламата Ви могат да се показват до четири разширения за полета за надпис, като за тях е в сила ограничение от 25 знака. Те могат също да се задействат съвместно с всички други рекламни формати в търга.

Научете повече
За да получите повече инфомация относно разширенията за поле за надпи, моля, вижте статията в Помощния център.

Публикувано от Сентил Харирамасами (Senthil Hariramasamy), продуктов мениджър, AdWords